Aanbevolen berichten

Zijn er hier motorrijders? Zo ja, wat rijd je en waarom?

Vertel eens iets leuks. Van Rene weet ik het, zijn er nog meer?

 

De aftrap:

 

Mijn Aprilia Rs250. Verliefd op geworden toen ik 14 was, gekocht toen ik 20 was. Mijn eerste jongensdroom op jonge leeftijd vervuld. Hoera!

 

 

(mocht er al een topic over bestaan.. mijn excuses, ik kon geen topic vinden)

fotoo.thumb.jpg.6de5753c3491a55f67f3b1316c2cc72d.jpg

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Zo, dat ziet er snel uit op die RS.

 

Helaas rij ik helemaal niets meer. Ik moet tegenwoordig zelf trappen.

 

Maar ik ben ooit begonnen op een Yamaha XS400 toen ik student was. Da's eigenlijk een dikke brommer en ik kreeg dan ook nogal wat opgetrokken wenkbrauwen toen ik hier in Zuid-Frankrijk mee arriveerd, met een tanktas, topkoffer, twee zijkoffers en een (lichte) dame achterop. Met flinke tegenwind kwam ik niet verder dan 110 km/h...

 

Uiteindelijk geëindigd met een Yamaha FZR600R. Dat reed iets anders en vooral in de bochten plakte dat apparaat geweldig aan het asfalt. In alle jaren heb ik er geen minuut spijt van gehad.

 

Tegenwoordig heb ik geen motor meer. Nu heb ik kinderen... ;D ;D ;D

Link naar reactie

Heb enkele jaren geleden mijn rijbewijs voor de motori gehaald.

Na één jaar met huurmotoren te hebben gereden, mijn eerste motor gekocht.

 

RF900.jpg

 

Een Suzuki RF 900R, een echte wolf in schaapskleren.

 

Ritjes naar en door de Dolomieten, zwarte woud etc.. overal is de motor al geweest ( inclusief mijzelf ).

 

Ben nu opzoek naar een Fireblade of een VTR SP1..

CMSinBedrijf, het cms voor uw bedrijf: Vraag nu een demo aan!

Link naar reactie

Ik zat meer in de sjoppers.

Als laatste een paar jaar een behoorlijk verbouwde Yamaha Wildstar gehad.

1600cc met redelijk open pijpen, 124dB. Mijn dochtertje begon te huilen als ik 't monster startte ;D

 

 

Door mijn drukke werkzaamheden en de behoefte aan cash destijds vekocht. Komt wel ooit weer eens wat.

 

 

 

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Ik heb een Yamaha R1. Reden waarom ik deze heb gekocht is simpelweg omdat ik het model geweldig vond.

 

Afgelopen jaar heb ik er twee maal op gereden (leuk voor de bijna dood ervaringen ........ ::)). Helaas heb ik simpelweg te weinig tijd en zie ik dit jaar de frequentie niet echt toenemen. In het rijtje gezin, business en motor komt de motor toch op de laatste plaats (kroeg doet overigens redelijk mee in de algemene top drie).

 

Zodra ik wat meer tijd heb overweeg ik wel deze in te ruilen voor bijvoorbeeld een BMW "semi" off the road. De Yamaha is met zijn 160PK en gewicht onder de 200 kilo behoorlijk heftig. Als bijlage een voorbeeld van de R1.

 

r1.jpg.42bf219d99184a6b5657010e432d8b57.jpg

Sourcing, marketing and premium partner in CE products

Link naar reactie

Ik zat meer in de sjoppers.

Als laatste een paar jaar een behoorlijk verbouwde Yamaha Wildstar gehad.

1600cc met redelijk open pijpen, 124dB. Mijn dochtertje begon te huilen als ik 't monster startte ;D

 

 

Door mijn drukke werkzaamheden en de behoefte aan cash destijds vekocht. Komt wel ooit weer eens wat.

 

 

 

 

Heb in een ver verleden een Kawa 650 chopper gehad en als ik deze startte bij een winkelpand ging daar spontaan het inbraakalarm af.

 

Heb nu een Goldwing 1200 custom/ratbike met een ape.

 

Onderstaande foto vond ik op een forum en was de inspiratiebron voor de verbouwing.

Mijn is wat ruiger geworden, mat zwart/leger groen en met koffers.

voorbeeld_1200.thumb.jpg.03ef8b8d27095c1d40ad4a63adb261fc.jpg

Link naar reactie

ooit begonnen op een Honda Magna 1100, geannexeerd van pa, daarna wat centen verdiend en een Honda CBR F3 gekocht...na een kleine schuiver heb ik de CBR ingeruild voor een knalgele VTR FireStorm.......sja en toen was ik verliefd op supersport twins!! ;D

 

na de FireStorm heb ik een zilvergrijze VTR SP-1 gekocht en deze heb ik frontaal op een auto gezet (fout automobilist, vietnamees...had de ogen halfdicht!)...na een lange revalidatie met veel pijn en ellende heb ik onderstaande moto gekocht...zag hem op een plaatje en dus ook vanaf een plaatje nieuw gekocht...dit was de ultieme moto...zwart, twin, snel 8)

 

helaas vonden andere mensen hem ook mooi en is hij na 6 maand eigendom helaas gejat!

 

sindsdien ben ik motorloos, dit i.v.m de start van de zaak wat me erg veel geld heeft gekost...maar ooit..ooit komt er weer een ss twin!

 

motor_008.thumb.jpg.749a0ea194958c94e664db31ece995ae.jpg

Link naar reactie

Ik zat meer in de sjoppers.

Als laatste een paar jaar een behoorlijk verbouwde Yamaha Wildstar gehad.

1600cc met redelijk open pijpen, 124dB. Mijn dochtertje begon te huilen als ik 't monster startte ;D

 

@Ed...toevallig dezelfde Ed Raket die op bikepower actief was (/is)??

 

/edit: even vlugge check gedaan, jij bent die persoon niet!

de man die ik bedoel is Ed Raket 748 (Duc rijder dus...)

Link naar reactie

Ik ben begonnen op een yamaha SRX250. Na een jaartje vol gas/geen gas had het arme ding het begeven.

De volgende werd een kawa zzr250. Leuk dingetje, en gillen!! Maar omdat het een 25kw fiets was niet bedoeld voor langere termijn, dus werd deze opgevolgd door de aprilia RS250.

 

Een tijdje heb ik er nog een RSV 1000 naast gehad, maar die mocht het veld ruimen voor een auto. Binnenkort komt er wel eentje weer!

 

Helemaal gelijk Popma! Grote 2 cilinders zijn geweldig!

40446929_1.thumb.jpg.366ae5780a8d2d0c1cafed55c4868c42.jpg

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

ik rij een heerlijke Yamaha FJR 1300. Met de koffers een prima vervoersmiddel om naar mijn werk te gaan. Ook naar beursen, vergaderingen en kleine bestellingen brengen of halen.

 

Na ruim 25 jaar motorrijden is dit wel erg comfortabel, voldoende vermogen (ruim voldoende), mooi, snel, betrouwbaar.

www.tomeyenverstegen.nl ; www.thuiskantoor.nl ;

www.paardenboekhandel.nl

Link naar reactie

Powerbikes > musclebikes, yes 'my piece of cake'.

 

Al een aantal jaren rij ik op een Kawasaki ZL900 Eliminator met een 1000 blok erin. Zowel rustig met vrienden als sportief met de andere Eliminators. Elk jaar weer een aantal ritten en met het mooie weer van vandaag zit ik alleen maar naar buiten te turen om weer lekker te rijden.

 

Helaas kan ik de 25e niet naar de meeting komen maar wellicht een andere keer ergens ontmoeten.

 

Have fun & ride safe,

Rick

 

2410067690059500236sIQbVy_fs.jpg

eliminator_rick.thumb.jpg.86733e45d9a0bd2d065c323625e6a1e3.jpg

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie

We gaan weer door! Gekocht met raceplannen voor het seizoen 2010: een yamaha R6. :)

 

Nu de hele winter lekker knutselen en raceklaar maken. 8)

527482403_5_L6c6.thumb.jpg.2a14684052e6f8d8279b5b20d99c3d65.jpg

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Heb begin dit jaar mijn motortheorie gehaald, is er nog steeds niet van gekomen om met lessen te beginnen helaas. Doelstelling is toch wel om volgende zomer eindelijk te mogen rijden, best jaloers op al het mooie spul hier! ;D

 

Wordt het dan niet tijd om te beginnen? Je theorie is toch niet onbeperkt houdbaar?

 

Hop hop! Aan de slag jij! ;D

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Oke, mijn rijtje

 

1989 Yamaha RD350 (leuke brommert, beetje licht)

 

1990 Suzuki GSX-R750 (een zwarte met yoshimura pijpen, stoer ding)

 

1992 Suzuki GSX-R750 (miskoop, te zwaar en snel weer ingeruild)

 

1993 Ducati 900 SS (heel iets anders)

 

Eind 1993 Ducati 900 SS monoposto (met de vorige Duc gevallen op Assen en toen maar een éénzitter gekocht)

 

:-\

In 1994 een zwaar ongeluk gehad en zo'n beetje alles gebroken / verbrijzeld in mijn benen.

3 maanden ziekenhuis en daarna een jaar lang iedere dag revalideren voor ik weer een beetje mobiel was (met krukken).

 

Zal wel altijd last blijven houden van 'mijn Ducati gevoel'.

In totaal tot nu toe iets van 25 operaties gehad, tsja....

 

Geen spijt van het motorrijden want dat hoorde indertijd echt bij mijn leven.

Ben heel Europa doorgeweest en bezocht alle GP's, leuke tijden waren dat.

 

Twee jaar geleden weer even geprobeerd hoe het zou zijn om weer te rijden.

Een racer pas ik niet meer op met mijn kaduke knie dus eerst een Suzuki Intruder en daarna een Suzuki M800 gekocht.

 

Beviel helemaal niet, ik vond er niets aan dus motorrijden hoeft voor mij voorlopig niet meer.

Misschien als de kids groot zijn en er wat meer tijd voor is.

 

 

 

TOONWEBDESIGN, voor hetzelfde geld een móóie website!
Link naar reactie

Ik ben begonnen op een yamaha SRX250. Na een jaartje vol gas/geen gas had het arme ding het begeven.

De volgende werd een kawa zzr250. Leuk dingetje, en gillen!! Maar omdat het een 25kw fiets was niet bedoeld voor langere termijn, dus werd deze opgevolgd door de aprilia RS250.

 

Een tijdje heb ik er nog een RSV 1000 naast gehad, maar die mocht het veld ruimen voor een auto. Binnenkort komt er wel eentje weer!

 

Helemaal gelijk Popma! Grote 2 cilinders zijn geweldig!

 

Zonde dat die RSV eruit is gegaan. Ik heb dezelfde RSV. Die 2 cilinders zijn zo geweldig. Voorheen een Suzuki GSX 600F gehad maar de 2 cilinders hebben wel een wat hogere fun factor!

btw: ik rij altijd. (mn opa zei altijd: er is geen slecht weer maar wel slechte kleding.....)

rsv_mille.thumb.jpg.8e14dc9154bd494a32fd20e87c030c16.jpg

www.mijnkantoorspecialist.nl

Link naar reactie

mooi ding! Zeker een hele fijne motor! Helaas moest de motor het veld ruimen...

 

Inmiddels is de racer al een stapje verder. De onderkuip zit er niet onder, maar die is zwart.

 

:)

r6.thumb.JPG.b31173b78f8c203eb73ae8cd6c5e0dc0.JPG

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Heb begin dit jaar mijn motortheorie gehaald, is er nog steeds niet van gekomen om met lessen te beginnen helaas. Doelstelling is toch wel om volgende zomer eindelijk te mogen rijden, best jaloers op al het mooie spul hier! ;D

 

Wordt het dan niet tijd om te beginnen? Je theorie is toch niet onbeperkt houdbaar?

 

Hop hop! Aan de slag jij! ;D

 

Had vandaag bijna de telefoon gepakt om mijn eerste les te regelen, morgen toch maar even doen! ;D

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Link naar reactie

Motorrijden als zelfstandige... het heeft ook zn risicos. In tegenstelling tot werknemers gaan wij niet comfortabel met wao-pensioen als we er eens akelig aflazeren. Wat dat betreft heb ik een voorkeur voor het besturen van tanks ;)

 

Omgerekend per afgelegde kilometer heb je als motorrijder in Nederland statistisch gezien 21 keer zoveel kans een dodelijk ongeluk dan iemand in de auto. Het maakt niet eens zoveel uit hoe je zelf rijd, slechts ongeveer 20 % is zelf schuldig. Dat heeft mij altijd weerhouden.

 

Statistieken van tanks zijn volgens mij ook ongunstig, maar dat heeft meer met vijanden te maken dan met de verkeersveiligheid :).

Link naar reactie

Motorrijden als zelfstandige... het heeft ook zn risicos. In tegenstelling tot werknemers gaan wij niet comfortabel met wao-pensioen als we er eens akelig aflazeren. Wat dat betreft heb ik een voorkeur voor het besturen van tanks ;)

 

Het zijn van een zelfstandige is een risico an sich... ;) ;D

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.