• 0

Paypal betalingen erg traag

Ik zit met het volgende probleem. Ik verkoop producten die gekocht worden bij een Amerikaanse leverancier. Dit product is erg in trek en word ook erg veel besteld. Nu heb ik ruim 1 week geleden geld gestort op Paypal, maar het is nog steeds in verwerking terwijl het op 3 december al bij mij afgeschreven was.

 

Ik een ticket aangemaakt en die is zonder pardon gewoon verwijdert. Ik ben helaas nog niet heel bekend met Paypal betalingen, maar weet iemand of er een mogelijkheid is dat de verwerkingstijd daar sneller gaat, want mijn klanten moeten nu dus ruim anderhalve tot twee weken wachten op 1 product hierdoor. Ik maak gebruik van Paypal zakelijk btw.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

PayPal is inderdaad behoorlijk traag als jijzelf geld overmaakt naar een eigen paypal rekening.

 

De enige manier om dit te versnellen is een creditcard of een bankrekening aan de PayPal te hangen en alles door PayPal te laten verifiëren.

 

Dan stort je geen geld meer maar word het gewoon via automatische incasso van de bankrekening gehaald.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook op 3 december geld gestort op mijn Paypal rekening en volgens de schatting van PP duurt het tot 10 december, dus..

 

Geld wordt wel direct afgeschreven als je een Creditcard hebt gekoppeld maar tegenwoordig niet meer via een geverifieerde bankrekening. Je bent dus niet de enige.

Link naar reactie
  • 0

Een goed alternatief is gewoon geld overboeken via je bankrekening. Dat kan echt heel gemakkelijk, ik heb laatst nog geld overgemaakt naar Amerika op deze manier (ik bankier overigens bij de Rabo).

 

Het enige dat ik nodig had was het SWIFT/BIC nummer, rekeningnummer van de Amerikaanse rekening (IBAN kennen ze daar niet), de naam van de persoon en wat adresgegevens. Ook moet je voor Amerika een wire-transfer nummer hebben, die kun je opzoeken op een site (Rabo linkt hier naar in het overschrijf scherm, erg handig!).

 

Mocht je PayPal willen blijven gebruiken dan kan ik je aanraden om het als extra rekening te zien en dus gewoon geld er op laten staan. Maakt voor je boekhouding niet uit, is gewoon een extra bankrekening (je kunt maandoverzichten uitdraaien).

 

Succes!

Lees over modern ondernemen, succes en persoonlijke ontwikkeling op http://www.jessemeijers.com

Link naar reactie
  • 0

Zoals al eerder gemeld: je bankrekening of creditcard koppelen aan PayPal en je bent er vanaf.

 

Maar even een zijstapje: Had je dit niet behoren te regelen voordat je klanten gaat bedienen? Je doet het nu voorkomen alsof jouw klanten de dupe zijn van traagheid van PayPal, maar is het in werkelijkheid niet zo dat jouw klanten de dupe zijn van het feit dat jij dit niet van tevoren hebt uitgezocht? Het feit dat een overboeking van een normale bankrekening naar een PayPal rekening enige tijd in beslag neemt, is een openbaar bekend feit....

Zorg er nu gewoon voor dat je, afhankelijk van de kosten van jouw producten, een paar honderd euro/dollar op je PayPal hebt staan, dan heb je daar ook geen last meer van.

Link naar reactie
  • 0

Bankrekening koppelen en dan betalingen uitvoeren is VEEL duurder als steeds zelf storten. PS de klanten wisten bij dit product al dat het langer ging duren dus dat is gelukkig opgelost, probleem is dat dit product alleen op deze manier in te kopen is en als je je rekening koppelt zijn de kosten te hoog en is het zeer populaire product niet interessant meer qua prijs.

Link naar reactie
  • 0

Ook bij PayPal zakelijk gaat een onderlinge transactie realtime. Dus als jij zorgt dat je saldo hebt op je PayPal, kan je realtime betalen en treedt er geen vertraging op.

 

Aangezien jij zelf aangeeft dat creditcard en bankrekening koppelen geen opties voor je zijn, moet je toch de hand in eigen boezem steken: Alle voorwaarden voor het gebruik van PayPal zijn bekend, dus je had zelf moeten zorgen dat je vooraf had gezorgd dat je al saldo op PayPal hebt staan.

 

Er zijn gewoonweg maar 3 opties:

 

[*]Koppeling creditcard

[*]Koppeling bankrekening

[*]Handmatig storten

 

Als de eerste twee voor jou onacceptabel zijn, dan blijft optie 3 over, en die kan met geen enkel advies van ons versneld worden, dat heb je gewoon zelf in de hand.

 

Het spijt me, maar het is gewoon niet anders.

 

PS: je kunt er natuurlijk altijd voor kiezen om je klanten ook via PayPal af te laten rekenen, dan kun je vanaf jouw PayPal account direct doorstorten naar jouw leverancier.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.