imode van dale woordenboek

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van de nieuwe dienst van van dale, beschikbaarheid van hun woordenboek over imode? (http://www.vandale.nl/nieuws/actualiteit/)

 

Mobiele ontwikkelingen vind ik altijd interessant, en daarom ben ik ook benieuwd naar jullie mening over dit nieuwe type dienst. Waarom nieuwe type dienst? nou, je hebt amusement, actualiteit, maar verder zijn er weinig mobiele kennis diensten, zoals het woordenboek.

 

Persoonlijk vind ik het een goede zet van van dale om mobiel te gaan, zo kunnen ze hun doelgroepen ook terwijl ze niet achter hun bureau zitten bereiken. Alleen raar dat ze alleen kiezen voor imode.. waarom niet meteen ook live en t-zones?

 

 

En nee, ik ben niet van van dale, ik ben gewoon een mobiele techniek freak :)

Link naar reactie
OK, waarom slaagt KPN er in zoiets leuks als i-mode te laten mislukken?

 

Ik denk niet dat KPN de 'schuldige' is maar er is gewoonweg weinig aanbod en wat er is moet je stevig voor betalen.

Waarom is internet zo'n succes, heel veel informatie is gratis.

 

Ik internet zelf wel eens op een Palm, het is mogelijk maar toch wel enigsinds gebrekkig. Hetzelfde geld voor iMode, het schermpje is te klein om informatie overzichtelijk te presenteren.

www.froggysoft.com voor al uw pda software

Link naar reactie

Verder geen reacties?.. Ik ben toch wel benieuwd naar jullie mening, kan leuke discussie worden over mobiele technologie en nuttige (?) implementaties.

 

OK, waarom slaagt KPN er in zoiets leuks als i-mode te laten mislukken?

 

(Verder ben ik ook niet helemaal gek op de website van van dale. Als ik een woord opzoek dan wordt dat veel vaker niet dan wel gevonden. Bijvoorbeeld omdat er een spatie achter het woord staat. En ik kan ook niet zoeken met een wildcard. En ik krijg ook geen suggestie voor foutgetypte woorden. En ik wil synoniemen. Maar goed, dat heeft allemaal niet zoveel met i-mode te maken.)

het is niet kpn die het laat mislukken, maar de consument.. ik denk dat de beperkingen van de techniek nog te groot zijn (1. te klein scherm, 2. 'moeilijk' toetsenbord, 3. traag in vergelijking tot wat we gewend zijn met kabel enzo) en dat men het daardoor gewoon nog niet wil gebruiken. Ten minste, dat is de reden dat ik er geen gebruik van maak.
Link naar reactie

het is niet kpn die het laat mislukken, maar de consument..

 

Dat is de omgekeerde wereld natuurlijk :)

 

Als KPN met te weinig ontwikkelde technologie zoals je stelt (waar ik niet in geloof) de markt betreedt, dan ligt de schuld daarvan toch echt bij KPN. KPN voert slechte marketing en een slecht partnerbeleid (gekoppeld aan protectionistische neigingen), daar liggen wat mij betreft de oorzaken. Geen verwachtingen wekken die niet waargemaakt kunnen worden, en goede samenwerkingsverbanden aangaan met partnerships tot gevolg die daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben (en denk eens buiten de standaard 'men is onderweg, dus zal wel het laatste nieuws willen zien' -> nee dat willen we niet, kan al op zat andere manieren).

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.