Geen idee waar deze topic hoort maar als het niet goed verplaats hem dan maar.
Vandaag kwam mij ten oren dat als je een printer hebt waarmee je ook kan kopieren dat dat niet zo mogen van de bld. Omdat je zou kunnen kopieren van anderen en je rechten moet betalen? Ik gebruik deze printer alleen maar voor het printen van fakturen en inscannen van certificaten etc. Het enige wat ik kopier zijn de facturen die ik uitprint in kleur maar in zwart wit kopier voor eigen beheer in de map. Klopt dit?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ikke1974
ikke1974
Geen idee waar deze topic hoort maar als het niet goed verplaats hem dan maar.
Vandaag kwam mij ten oren dat als je een printer hebt waarmee je ook kan kopieren dat dat niet zo mogen van de bld. Omdat je zou kunnen kopieren van anderen en je rechten moet betalen? Ik gebruik deze printer alleen maar voor het printen van fakturen en inscannen van certificaten etc. Het enige wat ik kopier zijn de facturen die ik uitprint in kleur maar in zwart wit kopier voor eigen beheer in de map. Klopt dit?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24189-aanschaf-printer-in-de-salon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag