• 0

aanschaf printer in de salon

Geen idee waar deze topic hoort maar als het niet goed verplaats hem dan maar.

Vandaag kwam mij ten oren dat als je een printer hebt waarmee je ook kan kopieren dat dat niet zo mogen van de bld. Omdat je zou kunnen kopieren van anderen en je rechten moet betalen? Ik gebruik deze printer alleen maar voor het printen van fakturen en inscannen van certificaten etc. Het enige wat ik kopier zijn de facturen die ik uitprint in kleur maar in zwart wit kopier voor eigen beheer in de map. Klopt dit?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit gaat niet om de belastingdienst maar de stichting Reprorecht.

 

Deze stichting is één van de velen die gelden innen om uit te keren aan auteursrechthebbenden.

 

Jij zult als het goed is al ervaring hebben met BUMA/STEMRA en de SENA ivm het ten gehore brengen van muziek in je salon.

Als jij geen kopieën van werken van derden maakt, moet je bezwaar indienen tegen de beschikking.

 

meer info: Reprorecht, laatste alinea.

Link naar reactie
  • 0

Een boete kan je alleen krijgen als jij een onjuiste opgave doet en je zou een controle krijgen.

 

Als jij dus aangeeft nooit kopieën van werk van derden te maken, en ze zouden constateren dat jij een artikel over een nieuw type scharen van Japans staal uit een vakblad kopieert, dan heb je een onjuiste opgave gedaan

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.