• 0

Model berekening voorschot IB 2010

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Osmanhan

 

Kijk hier maar eens.

 

groet

Joost

Joost, de link die je plaatst is voor 2009.

Er wordt gevraagd om 2010.

 

Zelf ben ik bezig met een vergelijkbaar overzicht voor 2010. Helaas heb ik nog niet alle wijzigen ten opzichte van 2009 verwerkt om het online te kunnen zetten.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Osmanhan

 

Kijk hier maar eens.

 

groet

Joost

Joost, de link die je plaatst is voor 2009.

Er wordt gevraagd om 2010.

 

Zelf ben ik bezig met een vergelijkbaar overzicht voor 2010. Helaas heb ik nog niet alle wijzigen ten opzichte van 2009 verwerkt om het online te kunnen zetten.

 

Wat wil je nu eigenlijk precies? In je eerste post wil je een excel overzicht voor 2010, en naar aanleiding van het bericht van joost heb je het over een eigen overzicht?? die nog niet is uitgewerkt.

 

Ben je begonnen met een eigen ontwerp maar kom je daar niet uit, of zou je graag de percentages en bedragen voor 2010 willen weten, want ik snap het niet meer (maar dat heb ik vaker ;D)

Link naar reactie
  • 0

Joost, de link die je plaatst is voor 2009.

Er wordt gevraagd om 2010.

 

 

Ja, dat had ik natuurlijk ook wel in de gaten ::). Als je enig geduld hebt zal op die site vanzelf 2010 verschijnen. Wat is toch het belang om dit nu allemaal al te willen weten?

 

Daarbij zijn de wijzigingen tov 2009 ook weer niet heel schokkend.

 

groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Dag mannen,

 

Mijn dank voor ieder zijn bericht. Ik zocht een overzicht voor 2010, maar met het overzicht van 2009 kan ik er ook uiteindelijk mee uit de voeten (moet wel de percentages aanpassen natuurlijk) Als iemand dit al in een excel overzicht hebt verwerkt zie ik het ook heel graag tegemoet.

 

Groet,

 

Osman

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.