Aanbevolen berichten

Sommigen van jullie kennen het misschien wel, anderen misschien weer niet. Ik heb het over het initiatief IEDP oftewel Iedereen Elke dag Plezier.

Van de website:

IEDP is een verzamelplaats van, en voor gelijkgestemden. Mensen die vooruit willen denken, èn doen. Mensen die bereid zijn elkaar te helpen en te motiveren. Mensen die inzien dat kansen in de toekomst liggen, niet in het verleden.

Ik zag het in het begin als een geintje, maar intussen begint het serieuze vormen aan te nemen. Er is zelfs in de media over gerept. Zoek maar eens in google. Ik zelf vind het wel een leuk idee en mijn steun krijgen ze.

Meer informatie op www.iedp.nl en de linkedin groep http://www.linkedin.com/groups?gid=1795700

Ik wil er in principe geen reclame voor maken, maar ik ben wel heel benieuwd wat jullie van dit initiatief vinden. Vind je het een heel leuk idee of vind je het juist kinderachtig. Ik hoor het graag van jullie.

Frank

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24197-iedereen-elke-dag-plezier/
Delen op andere sites

Mijn eerste indruk is een en al goede intenties met een hoog happy-happy-joy-joy gehalte, maar ik kan nergens iets concreets ontdekken over hoe men dingen wil gaan realiseren. Dat maakt het in mijn ogen (vooralsnog) vrij zinloos.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar