Hoe doen ze dat toch...

Aanbevolen berichten

Regelmatig rijd ik door een industrieterrein hier vlakbij. Er wordt nog volop gebouwd en af en toe wordt er weer een 'rijtje' opgeleverd.

Een twee jaar geleden ook. En autogek als ik ben, zie ik iedere auto staan. Maar bij dit ene pand (hoekpand van weer zo'n rijtje) stonden ineens wel heel dikke auto's. Een Mercedes CLS en een BMW 6 cabrio om wat te noemen. En die vallen op, tussen de overige bestelbusjes en ander 'gewoon' spul. Er stond bij dit pand echter nooit een bestelbusje of andere vorm van bedrijfsvervoer. Het bedrijf zelf deed, volgens de giga grote tekst op de gevel, in gevelreiniging. Nou, dat moet dan wel een zeer lucratieve business zijn!

 

Een paar maand geleden, hee, nieuwe auto's! En een nieuw bedrijf! Volgens de tekst op de gevel: dakreparaties. Maar ook nu weer, alleen dikke auto's en geen bedrijfswagens... Kijken hoe lang dit bedrijf blijft zitten...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie

Bij mij in de buurt is ook zo'n rijtje bedrijfspanden dat op dit moment afgebouwd wordt waar nagenoeg dagelijks een bmw 6 cabrio en een lamborghini voor de deur staan. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dit voor elkaar hebben gekregen met een goed ondernemingsplan.

 

Overigens zie je dat soort praktijken natuurlijk ook met de bouw van 'bedrijfswoningen', op een enorme lening om het bedrijf te starten valt dat beetje extra voor een leuke vila of mooie bolide natuurlijk nauwelijks op. ;)

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie

[Ervan uitgaande dat ze met 20 jaar werken, is dat €5500 per jaar, net genoeg voor de jaarlijkse verzekeringspremie van een dergelijke auto ;D ;D

 

Dan neem je gewoon 2,5 kinderen niet, met 13750 per jaar moet je toch nog wel een eindje komen denk ik.

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie

Zo is het Jean-Paul ! Idem met mijn MB S-klasse uit 1981 ;)

 

[off topic]

Is jouw auto ouder dan jij? ;D

[/off topic]

 

Klopt :) Volgend jaar komt er een nieuwe. 1tje van het zelfde bouwjaar als ik, 1984 :) Liefst ook zelfde maand en het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als ik er 1 vind die op dezelfde dag is ingeschreven :)

 

Waren we niet al offtopic ? :) Of was dit zoooo off topic dat het offtopic² is ? :)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.