Als student ben ik van plan een BV op te richten en nu heb ik een aantal weken geleden college gehad over ondernemerschap. In dit college werd gezegd dat het mogelijk is een teruggave op de vermogensbelasting te ontvangen bij het oprichten van een BV. Alleen nu het moment van oprichten dichterbij komt, kan ik hier niks meer over vinden. De belastingdienst en KvK weten van niks. Iemand ander die hier toevallig meer van af weet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tealon
tealon
Als student ben ik van plan een BV op te richten en nu heb ik een aantal weken geleden college gehad over ondernemerschap. In dit college werd gezegd dat het mogelijk is een teruggave op de vermogensbelasting te ontvangen bij het oprichten van een BV. Alleen nu het moment van oprichten dichterbij komt, kan ik hier niks meer over vinden. De belastingdienst en KvK weten van niks. Iemand ander die hier toevallig meer van af weet?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24269-teruggave-vermogensbelasting-bij-oprichten-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag