Hij bestond wel al een tijdje maar was echt aan verbetering toe...
Het onderwerp van de site is : ondernemen, fiscaliteit, jongeren jobs, enz.
De site beschikt over een artikel gedeelte en een forum gedeelte.
Nu heb ik al verschillende malen getracht gemotiveerde mensen te vinden om inhoud op de site te plaatsen
maar tot nu toe zonder enig resultaat. (dan heb ik het over het site gedeelte niet het forum, ok daar is ook weinig inhoud omdat ik opnieuw ben begonnen na onherstelbare spam hack van het vorige forum)
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
om content writers aan te lokken heb ik oa.
1) een artikel upload pagina gemaakt en mensen de kans geven per artikel een link naar hun site te plaatsen
2) affiliatie links in de berichten toelaten
3) mensen gezocht die het eventueel tegen betaling wouden doen
----
4) enkele advertentie's op 2ehands sites en forums geplaatst met betrekking tot deze acties
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik weet niet of het aan de site ligt, het onderwerp,... maar tot nu toe is niemand geinteresseerd geweest om de site van extra content te voorzien. Hier zou ik graag verandering in brengen.
doelgroep van content writers : mensen met ervaring, bedrijfsleiders, (ex)belastingsbedienden,...
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De site beschikt over een gratis bedrijvengids, download pagina voor gratis software, ....
Op termijn zou de site een totaal overzicht moeten weergeven van geldbesparende tips enz. voor jongeren, zelfstandigen, werkzoekenden , arbeidsongeschikten en werknemers.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hier ben ik voornamelijk op zoek naar tips om content writers aan te zetten om content toe te voegen.
Graag zou ik willen dat u antwoord op volgende vragen :
1) Wat zou u overtuigen om bv 1 artikel per week te schrijven voor deze site
2) Wat zou u wijzigen om de site aantrekkelijker te maken voor a : content writers / b:bezoekers
=alle advies welkom (eventueel mensen met interesse om te posten zijn welkom)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bernard1980
bernard1980
Omschrijving van je concept:
Ik heb recent men website vernieuwd.
Hij bestond wel al een tijdje maar was echt aan verbetering toe...
Het onderwerp van de site is : ondernemen, fiscaliteit, jongeren jobs, enz.
De site beschikt over een artikel gedeelte en een forum gedeelte.
Nu heb ik al verschillende malen getracht gemotiveerde mensen te vinden om inhoud op de site te plaatsen
maar tot nu toe zonder enig resultaat. (dan heb ik het over het site gedeelte niet het forum, ok daar is ook weinig inhoud omdat ik opnieuw ben begonnen na onherstelbare spam hack van het vorige forum)
http://tinyurl.com/ycom3vn
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
om content writers aan te lokken heb ik oa.
1) een artikel upload pagina gemaakt en mensen de kans geven per artikel een link naar hun site te plaatsen
2) affiliatie links in de berichten toelaten
3) mensen gezocht die het eventueel tegen betaling wouden doen
----
4) enkele advertentie's op 2ehands sites en forums geplaatst met betrekking tot deze acties
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik weet niet of het aan de site ligt, het onderwerp,... maar tot nu toe is niemand geinteresseerd geweest om de site van extra content te voorzien. Hier zou ik graag verandering in brengen.
doelgroep van content writers : mensen met ervaring, bedrijfsleiders, (ex)belastingsbedienden,...
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De site beschikt over een gratis bedrijvengids, download pagina voor gratis software, ....
Op termijn zou de site een totaal overzicht moeten weergeven van geldbesparende tips enz. voor jongeren, zelfstandigen, werkzoekenden , arbeidsongeschikten en werknemers.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hier ben ik voornamelijk op zoek naar tips om content writers aan te zetten om content toe te voegen.
Graag zou ik willen dat u antwoord op volgende vragen :
1) Wat zou u overtuigen om bv 1 artikel per week te schrijven voor deze site
2) Wat zou u wijzigen om de site aantrekkelijker te maken voor a : content writers / b:bezoekers
=alle advies welkom (eventueel mensen met interesse om te posten zijn welkom)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24273-contentwriters-aanlokken-om-te-posten-op-financieleondernemen-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag