Originele kerstkaart

Aanbevolen berichten

Hoe kun je jezelf onderscheiden met het versturen van een zakelijke kerstgroet?

 

De standaard kaarten kent iedereen wel. Een virtuele kaart doet naar mijn idee erg goedkoop aan. Dus wat is de kaart die jij hebt ontvangen die je het meest bijblijft? Hoe zorg jij dat jouw relaties jou gaan herinneren?

 

Ik geef zelf de aftrap:

Mijn werkzaamheden bestaan uit het houden van controles en (her) inrichten / beschrijven van procedures. Zodoende heb ik een proces beschrijving van vijf kantjes gemaakt over het proces van een oliebol bakken. Uiteraard heb ik alle ingredienten van een een oliebol in losse zakjes gedaan: 2 gram poedersuiker, 10 gram oliebollen mix en een stuk of 20 krenten in losse zakjes bijeengehouden door een rode kerststrik. Dit allemaal in een overmaatste enveloppe hebben mij zeer goede reacties gegeven.

 

Iemand anders nog orignele kaarten ontvangen/verstuurd?

 

mod-edit: typo in titel aangepast

Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep

 

Link naar reactie

Hoi,

 

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je stuurt, als je het maar persoonlijk maakt.

Ik krijg zelf kaarten waar de relaties soms niet eens hun naam op zetten en dan kan je volgens mij beter gewoon niks opsturen.

Persoonlijk heb ik dit jaar bijna 300 kaarten (ja ik weet het, veel te veel) verstuurd en heb er bij een ieder iets op gezet wat hen persoonlijk aangaat. Het kost wel een dagje maar Ik krijg hier wel relatief veel positieve reacties op.

 

Groeten, Stefan

Link naar reactie

Zodoende heb ik een proces beschrijving van vijf kantjes gemaakt over het proces van een oliebol bakken. Uiteraard heb ik alle ingredienten van een een oliebol in losse zakjes gedaan: 2 gram poedersuiker, 10 gram oliebollen mix en een stuk of 20 krenten in losse zakjes bijeengehouden door een rode kerststrik. Dit allemaal in een overmaatste enveloppe hebben mij zeer goede reacties gegeven.

Heb je nog terugkoppeling gehad of iemand die oliebol daadwerkelijk gebakken heeft en of je procesbeschrijving dus klopte? ;D

Link naar reactie

Zodoende heb ik een proces beschrijving van vijf kantjes gemaakt over het proces van een oliebol bakken. Uiteraard heb ik alle ingredienten van een een oliebol in losse zakjes gedaan: 2 gram poedersuiker, 10 gram oliebollen mix en een stuk of 20 krenten in losse zakjes bijeengehouden door een rode kerststrik. Dit allemaal in een overmaatste enveloppe hebben mij zeer goede reacties gegeven.

Heb je nog terugkoppeling gehad of iemand die oliebol daadwerkelijk gebakken heeft en of je procesbeschrijving dus klopte? ;D

 

En is ook teruggekoppeld hoe ie smaakte? ;)

Link naar reactie

Heb je nog terugkoppeling gehad of iemand die oliebol daadwerkelijk gebakken heeft en of je procesbeschrijving dus klopte? ;D

 

haha. Het nieuwe jaar is begonnen. De eerste werkdag is voorbij. Maar helaas heb ik van niemand vernomen dat ze die ene oliebol gemaakt hebben.

 

Ik denk dat ik ze volgend jaar maar een echte oliebol opstuur dan >:(

Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.