ik heb een vraagje, momenteel heb ik een firma dat import doet van vleeswaren vanuit heel Europa, het gaat om producten zoals parma hamme, pata negra, salami's, ...
Wij doen verdeling nr groothandel en kleinhandel.
Nu zou ik mss een delicatessenwinkel willen starten met zowel onze producten als andere merken.
We zouden er ook bereide gerechten aanbieden, maar deze kopen wij ook kant en klaar aan.
We verwerken dus niets in de winkel.
Nu is mijn vraag, heb ik daar een speciaal attest/diploma voor nodig, buiten dat van bedrijfsbeheer dat ik uiteraard heb.
Het is voor in België, dus hopelijk kan er iemand mij helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gregory
Gregory
Hallo
ik heb een vraagje, momenteel heb ik een firma dat import doet van vleeswaren vanuit heel Europa, het gaat om producten zoals parma hamme, pata negra, salami's, ...
Wij doen verdeling nr groothandel en kleinhandel.
Nu zou ik mss een delicatessenwinkel willen starten met zowel onze producten als andere merken.
We zouden er ook bereide gerechten aanbieden, maar deze kopen wij ook kant en klaar aan.
We verwerken dus niets in de winkel.
Nu is mijn vraag, heb ik daar een speciaal attest/diploma voor nodig, buiten dat van bedrijfsbeheer dat ik uiteraard heb.
Het is voor in België, dus hopelijk kan er iemand mij helpen.
Alvast bedankt, Gregory
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24315-opstarten-nieuwe-delicatessenzaak-in-belgi%C3%AB/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag