• 0

Idee bij Kruidvat-ideeëndag afgewezen

Ik ben de afgelopen maand naar de ideeëndag van Kruidvat geweest met (naar mijn mening) een uniek stukje speelgoed.

Het betreffende item had ik laten maken in China.(sample-order) Het gesprek ging prima en men vond het een leuk item maar helaas kreeg ik later een afkeurend mailtje. Men wilde liever een A-merk.

Dan ben je als particulier zijnde toch eigenlijk gelijk kansloos bij zo'n ideeëndag?

Moet nu even een plan de campagne maken hoe nu verder. Ik had wel gelezen in dit forum dat als je product bij het kruidvat ligt je product eigenlijk gelijk dood is,maar je bent wel redelijk zeker van een redelijke afname.

Na de kerst maar aan de slag hoe nu verder te gaan. Het betreffende stukje speelgoed viel in ieder zeer goed bij een kinderpartijtje, veel razend enthousiaste kids.

Mijn eigen kinderen willen de sample graag houden.

Iedereen alvast fijne dagen toegewenst,

 

kerstgroeten van Ron

roning

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eigenlijk is de Spielwarenmesse in Neurenberg de beste mogelijkheid om met inkopers van winkelketens en speelgoedfabrikanten in contact te komen. Die wordt begin volgend jaar gehouden. Het is alleen kort dag om nog een stand te huren daar. Zij hebben wel speciale stands voor starters daar. Een bezoek aan de beurs echter kan je altijd nog plannen. Wat ik ook jammer vind is dat de Blokker, Intertoys, Bart Smit en andere retailers geen ideeendag zoals de Kruidvat hebben voor ondernemers en productontwikkelaars. Dat zou de innovatie in ons land heel erg faciliteren.

 

Paul

Link naar reactie
  • 0

Na de kerst maar aan de slag hoe nu verder te gaan. Het betreffende stukje speelgoed viel in ieder zeer goed bij een kinderpartijtje, veel razend enthousiaste kids.

Mijn eigen kinderen willen de sample graag houden.

 

Filmpje van maken en laten zien! Als ik even nadenk hoe zo'n verkoopgesprek zou gaan.. lijkt het me moeilijk om voor een volwassene in te beelden wat een kind van nieuw speelgoed vind (iemand die film met Tom Hanks gezien? ;D).

Zo'n filmpje werkt dan natuurlijk uitstekend, al is het maar op je mobiel of iets dergelijks. Het doel heiligt de middelen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.