• 0

Nieuwe (Handels)naam

Aanbevolen berichten

  • 0

kijk de namen die jij hebt verzonnen maar anderen ook al hebben zijn waarschijnlijk namen die met de branche te maken hebben of een zo leuk klankgehalte hebben waardoor ze inderdaad al bezet zijn.

 

is het misschien niet eens handig om gewoon naam te kiezen die men helemaal niet verwacht bij jouw bedrijfje, maar wel goed en makkelijk in het geheugen blijft hangen en leuk klinkt. tis tenslotte marketing. kijk als je pc installatie shop kiest, tja das denk ik niet zo pakkend. kijk eens naar yahoo, google, kazaa, allemaal gekke namen, maar toch.....snap je.

Link naar reactie
  • 0

Een onsite-service voor particulieren en kleine bedrijven: daar hebben al heel wat servicers zich op stukgebeten. Maar misschien dat je in je eigen regio toch een kosteneffectief aanbod kunt doen. Dat mis ik een beetje op je website; het is even zoeken alvorens duidelijk is dat je in Wormer zit. Ik neem aan dat jouw dienstverlening primair regionaal is. Is die nieuwe dienstverlening extra, of verschuif je de focus uit noodzaak? In het laatste geval kan het wel eens zinnig zijn om na te gaan of je huidige bedrijfsnaam op zich een goeie positionering is. Ik vind op je website namelijk niet zoveel redenen waarom ik zaken met jou zou moeten doen. Enfin. Voor die onsite-service lijkt me dat je het regionale aspect moet benadrukken. Zet er Zaans bij. Je bedrijf zit om de hoek, dus we zijn er snel bij. Paar suggesties / nix gesjekt:

 



MennoFast

MinuteMenno

MennoMan

IT-EHBO

computerkoerier

Zaansnel

Raparatie

 

(ik moet altijd een beetje mopperen om op temperatuur te komen) 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Een onsite-service voor particulieren en kleine bedrijven: daar hebben al heel wat servicers zich op stukgebeten. Maar misschien dat je in je eigen regio toch een kosteneffectief aanbod kunt doen. Dat mis ik een beetje op je website; het is even zoeken alvorens duidelijk is dat je in Wormer zit. Ik neem aan dat jouw dienstverlening primair regionaal is. Is die nieuwe dienstverlening extra, of verschuif je de focus uit noodzaak? In het laatste geval kan het wel eens zinnig zijn om na te gaan of je huidige [bedrijfsnaam verwijderd] op zich een goeie positionering is. Ik vind op je website namelijk niet zoveel redenen waarom ik zaken met jou zou moeten doen. Enfin. Voor die onsite-service lijkt me dat je het regionale aspect moet benadrukken. Zet er Zaans bij. [bedrijfsnaam verwijderd] zit om de hoek, dus we zijn er snel bij. Paar suggesties / nix gesjekt:

 



MennoFast

MinuteMenno

MennoMan

IT-EHBO

computerkoerier

Zaansnel

Raparatie

 

(ik moet altijd een beetje mopperen om op temperatuur te komen) 8)

 

Je zit met je verhaal inderdaad op een goed spoor. Ik ben bezig met een webdesign bureau om te site grondig te veranderen. Maar [bedrijfsnaam verwijderd] is meer bedoeld voor bedrijven. Met deze 2e dienst (dus aparte naam + domeinnaam) wil ik de particulieren gaan aanspreken.

Maar vertel, wat mis jij nou aan [bedrijfsnaam verwijderd] waardoor je geen zaken met mij zou doen?

 

Zaansnel vind ik leuk, maar het is niet alleen de zaanstreek ook haarlem namelijk. Dus in principe wel redelijk regionaal maar ook iets daarbuiten. En ik denk als je zo'n naam gebruikt dat je bijvoorbeeld in haarlem dus niet aan de bak komt of toch wel?

Link naar reactie
  • 0

Maar vertel, wat mis jij nou aan [bedrijfsnaam verwijderd] waardoor je geen zaken met mij zou doen?

 

Niet negatief bedoeld, ik word alleen net niet over de streep getrokken door de presentatie. De grafische vormgeving is strak, daar niet van. De naam is leuk gevonden, maar ik zie dat media-aspect niet echt terug. Misschien omdat je ooit begonnen bent als sitebouwer?

 

Je introductie is een tikkeltje defensief. Je vertelt je klanten dat je beproefde technologie verkiest en maakt een grapje door die verouderd te noemen. Jouw klanten snappen dat grapje mogelijk niet. Eigenlijk is het een sneer naar andere IT-dienstverleners. In plaats daarvan kun je veel beter invullen wat je expertise is. Ik mis voorbeelden van gebouwde of te bouwen toepassingen; ik mis referenties.

 

Ook op je andere pagina's zie ik veel algemene bewoordingen maar geen specifieke invulling. Bij vacatures laat je mail naar de Afdeling Personeelszaken sturen, maar er zijn geen vacatures. Ik zie geen projecten, ik zie geen werk, ik zie geen personeel. Het is al met al een fraai gestoffeerd kantoor waar de huurder nog ontbreekt.

 

Tussen de regels door lees ik eigenlijk: Menno pakt alles aan, maar heeft tot op heden geen noemenswaardige projecten afgerond. Althans niet onder de noemer van [bedrijfsnaam verwijderd]. Misschien zie ik dat verkeerd, maar dan moet je mij wat meer informatie geven. Zelfs wanneer je een lege portefeuille hebt, dan nog kun je denkbeeldige projecten beschrijven.

 

Breng je site-bezoeker op ideeën. Wat kun je voor hem betekenen? Maak de slag van IT-actualiteit naar de MKB-praktijk. Suggereer nieuw te bouwen toepassingen, help je klanten hun shelfware te activeren, bouw bruggen tussen bestaande kantoorapplicaties, verbind databases, mobiliseer het MKB! Breng wat leven in die website.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Maar vertel, wat mis jij nou aan [bedrijfsnaam verwijderd] waardoor je geen zaken met mij zou doen?

 

Niet negatief bedoeld, ik word alleen net niet over de streep getrokken door de presentatie. De grafische vormgeving is strak, daar niet van. De naam is leuk gevonden, maar ik zie dat media-aspect niet echt terug. Misschien omdat je ooit begonnen bent als sitebouwer?

 

Klopt, ik was bezig met websites voordat ik naar deze tak oversloeg. Vandaar de naam en het spreekt klanten aan. Althans zo hoor ik het van hun.

 

Je introductie is een tikkeltje defensief. Je vertelt je klanten dat je beproefde technologie verkiest en maakt een grapje door die verouderd te noemen. Jouw klanten snappen dat grapje mogelijk niet. Eigenlijk is het een sneer naar andere IT-dienstverleners. In plaats daarvan kun je veel beter invullen wat je expertise is. Ik mis voorbeelden van gebouwde of te bouwen toepassingen; ik mis referenties.

 

Ja, dat heb ik inderdaad vaker gehoord en daarom wordt de tekst ook compleet veranderd bij de nieuwe site. Referenties komen er ook bij.

Voobeelden is moeilijk om te tonen, maar ik kan inderdaad een schets geven van wat er allemaal kan. Goed punt!

 

Ook op je andere pagina's zie ik veel algemene bewoordingen maar geen specifieke invulling. Bij vacatures laat je mail naar de Afdeling Personeelszaken sturen, maar er zijn geen vacatures. Ik zie geen projecten, ik zie geen werk, ik zie geen personeel. Het is al met al een fraai gestoffeerd kantoor waar de huurder nog ontbreekt.

 

Ja, klopt en dit is allemaal (hopelijk) biuj de nieuwe site veranderd.

 

Tussen de regels door lees ik eigenlijk: Menno pakt alles aan, maar heeft tot op heden geen noemenswaardige projecten afgerond. Althans niet onder de noemer van [bedrijfsnaam verwijderd]. Misschien zie ik dat verkeerd, maar dan moet je mij wat meer informatie geven. Zelfs wanneer je een lege portefeuille hebt, dan nog kun je denkbeeldige projecten beschrijven.

 

Breng je site-bezoeker op ideeën. Wat kun je voor hem betekenen? Maak de slag van IT-actualiteit naar de MKB-praktijk. Suggereer nieuw te bouwen toepassingen, help je klanten hun shelfware te activeren, bouw bruggen tussen bestaande kantoorapplicaties, verbind databases, mobiliseer het MKB! Breng wat leven in die website.

 

TwaLevel, ik ben erg blij met deze kritiek. Dit is tenminste nuttige kritiek waar ik dus ook wat aan heb en kan gebruiken.

Als je nog meer ideeen heb, dan hoor ik dat graag!

 

Weet iemand toevallig nog een leuke, toepasselijke maar serieuse naam voor de 2e dienst?

Link naar reactie
  • 0

is het misschien niet eens handig om gewoon naam te kiezen die men helemaal niet verwacht bij jouw bedrijfje, maar wel goed en makkelijk in het geheugen blijft hangen en leuk klinkt. tis tenslotte marketing. kijk als je pc installatie shop kiest, tja das denk ik niet zo pakkend. kijk eens naar yahoo, google, kazaa, allemaal gekke namen, maar toch.....snap je.

 

Google betekend wel degelijk wat. De naam Google is afgeleid van Googol, een term die staat voor een één met honderd nullen. De term is volgens de overlevering in de jaren vijftig bedacht door een negenjarig iemand. Een Google is meer dan het aantal personen in het universum.

 

Zo denk ik dat Kazaa en Yahoo ook zeker een herkomst / betekenis hebben. Alleen bij veel mensen niet bekend. Dat neemt niet weg dat een 'onzinnaam' (die goed klinkt) niets kan worden!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Jawel, op http://www.diviana.com/ilparadisodellostudente/Inglese/jonathan_swift.htm staat o.a.

 

Written as an adventure novel it is actually a cruel satire of human race, civilisation and Anglo-Irish (his fellow countrymen are the wild Yahoo).

 

 

In the fourth part then, the virtuous easiness of the Houyhnhnm horses contrasts with the nauseous brutality of the Yahoo, beasts with a human aspect.

 

 

"google is your friend"

ToC

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Beste HekkeySE,

 

Ik wil je vraagstelling even van een andere kant benaderen.

 

Waarom wil je een 2e dienst aan je onderneming toe voegen?

Waarom wil je een aparte handelsnaam als het onder hetzelfde bedrijf valt?

 

Verder ken ik al zeker twee bedrijven die dezelfde dienst toepassen, die jij per 1 januari wil gaan uitvoeren. Op welk terrein onderscheidt jij jezelf t.o.v. de concurrenten anders dan alleen de prijs?

 

 

Groet,

 

 

Michael Klijn

www.droombureau.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste HekkeySE,

 

Ik wil je vraagstelling even van een andere kant benaderen.

 

Waarom wil je een 2e dienst aan je onderneming toe voegen?

Waarom wil je een aparte handelsnaam als het onder hetzelfde bedrijf valt?

 

Waarom ik het wil doen is omdat ik puur op bedrijven nu richt. Ik wil een nieuw gebied erbij aan boren en dat zijn particulieren. Hoeveel particulieren zitten te springen aan professionele hulp aan huis voor een niet al te hoge prijs.

Over het 2e heb ik goed over zitten nadenken en ik denk dat ik gewoon de naam in 2en splits. Gewoon 1 naam voor alle 2 de diensten maar wel een andere site, marketing etc.

 

Verder ken ik al zeker twee bedrijven die dezelfde dienst toepassen, die jij per 1 januari wil gaan uitvoeren. Op welk terrein onderscheidt jij jezelf t.o.v. de concurrenten anders dan alleen de prijs?

 

Ik wil mij onderscheiden door snelle service, dus geen lange wachttijden voordat je wordt geholpen. Door tijden, het bedrijf is eventueel savonds en in het weekend beschikbaar en dus door de prijs. Ik denk dat ik een goede kans maak om mij hiertussen te wringen.

Mag ik trouwens vragen welke bedrijven dat zijn?

 

 

Groet,

 

 

Michael Klijn

Link naar reactie
  • 0

Keer even terug naar oorspronkelijke vraagstelling: Naam?

 

Dienst bekeken en nagedacht en de eerste naam die bij mij op kwam was : service4windows, alle domeinnamen zijn nog vrij. Misschien niet voor niks. ;)

 

Succes.

 

Als nog wat boven komt drijven laat ik het weten.

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie
  • 0

Ik wil mij onderscheiden door snelle service, dus geen lange wachttijden voordat je wordt geholpen. Door tijden, het bedrijf is eventueel savonds en in het weekend beschikbaar en dus door de prijs. Ik denk dat ik een goede kans maak om mij hiertussen te wringen.

Mag ik trouwens vragen welke bedrijven dat zijn?

 

Je argumenten zijn niet onderscheidend genoeg t.o.v. de concurrentie, want die zullen precies hetzelfde zeggen.

 

Helaas weet ik de naam van 1 bedrijf niet meer, maar heb het onlangs nog gelezen in een landelijk dagblad. En nr. 2 is een ICT-ondernemer uit mijn ondernemersnetwerk in Utrecht.

 

 

Waarom ik het wil doen is omdat ik puur op bedrijven nu richt. Ik wil een nieuw gebied erbij aan boren en dat zijn particulieren. Hoeveel particulieren zitten te springen aan professionele hulp aan huis voor een niet al te hoge prijs.

Over het 2e heb ik goed over zitten nadenken en ik denk dat ik gewoon de naam in 2en splits. Gewoon 1 naam voor alle 2 de diensten maar wel een andere site, marketing etc.

 

Je antwoord is veel te simpel. Het is gewoon een open deur.

Waarom wil je een nieuw gebied aanboren? Verdien je niet genoeg met hulp aan bedrijven? Heb je alles al uit je bestaande klantengroep gehaald?

 

Vertel eens wat je focus is? En dan geen antwoorden als "rendement" of klant"tevredenheid".

 

 

Groet,

 

 

Michael Klijn.

www.droombureau.nl

Link naar reactie
  • 0

Ach, je kan het ook gewoon eens proberen. ;D

 

Flyer wat in nieuwe vinex-locaties in je buurt en kijk wat er gebeurt, wel zorgen voor een mooi website'tje en genoeg handjes hebt als de telefoon gaat.

 

Specialiteit?

ADSL regelen (wel helft van de prijs als bij providers dan), Draadloze netwerkjes aanleggen (hmm, klinkt tegenstrijdig)? Zorgen dat de zoon des huizes een LAN-party kan houden? Viruskiller? Firewall bouwen? Telefonische ondersteuning bij systeem- en netwerkbeheer?

 

 

:P schiet me opeens een naam binnen :o hellupdesk (op zijn haags), domeinnamen zijn nog vrij.

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie
  • 0

Ik wil mij onderscheiden door snelle service, dus geen lange wachttijden voordat je wordt geholpen. Door tijden, het bedrijf is eventueel savonds en in het weekend beschikbaar en dus door de prijs. Ik denk dat ik een goede kans maak om mij hiertussen te wringen.

Mag ik trouwens vragen welke bedrijven dat zijn?

 

Je argumenten zijn niet onderscheidend genoeg t.o.v. de concurrentie, want die zullen precies hetzelfde zeggen.

 

Helaas weet ik de naam van 1 bedrijf niet meer, maar heb het onlangs nog gelezen in een landelijk dagblad. En nr. 2 is een ICT-ondernemer uit mijn ondernemersnetwerk in Utrecht.

 

En daar heb je dus ook groot gelijk in. Het probleem alleen is dat het wiel inmiddels wel is uitgevonden. Alleen er zijn nog niet veel gebieden waar dit ook daadwerkelijk bezet. Dat gat wil ik invullen. Ik wil met jonge en enthousiaste studenten werken, tegen een acceptabel loon en geen overbodig kantoorpand. Daardoor kan ik tegen een lager tarief werken. Dit zal ongetwijfeld elk bedrijf zeggen, maar van daaruit start je het bedrijf ook. Tenminste dat denk ik.

 

Waarom ik het wil doen is omdat ik puur op bedrijven nu richt. Ik wil een nieuw gebied erbij aan boren en dat zijn particulieren. Hoeveel particulieren zitten te springen aan professionele hulp aan huis voor een niet al te hoge prijs.

Over het 2e heb ik goed over zitten nadenken en ik denk dat ik gewoon de naam in 2en splits. Gewoon 1 naam voor alle 2 de diensten maar wel een andere site, marketing etc.

 

Je antwoord is veel te simpel. Het is gewoon een open deur.

Waarom wil je een nieuw gebied aanboren? Verdien je niet genoeg met hulp aan bedrijven? Heb je alles al uit je bestaande klantengroep gehaald?

 

Vertel eens wat je focus is? En dan geen antwoorden als "rendement" of klant"tevredenheid".

 

Ja, de daling zit er in bij bedrijven. Dit zal ongetwijfeld aantrekken maar voorlopig nog niet. Daardoor deze dienst erbij.

 

Focus. Daar stel je nou een ontzettend goede vraag. Ik was aan het typen en ondertussen zat ik jouw antwoord te lezen en ik dacht "verrek, je hebt gelijk'. Het eerste wat bij mij op kwam is inderdaad rendement en klanttevredenheid. Je laat me nadenken over een simpel iets maar je hebt gelijk. Moeilijk om deze vraag goed te beantwoorden.

 

 

Groet,

 

 

Michael Klijn.

Link naar reactie
  • 0

Ach, je kan het ook gewoon eens proberen. ;D

 

Flyer wat in nieuwe vinex-locaties in je buurt en kijk wat er gebeurt, wel zorgen voor een mooi website'tje en genoeg handjes hebt als de telefoon gaat.

 

Specialiteit?

ADSL regelen (wel helft van de prijs als bij providers dan), Draadloze netwerkjes aanleggen (hmm, klinkt tegenstrijdig)? Zorgen dat de zoon des huizes een LAN-party kan houden? Viruskiller? Firewall bouwen? Telefonische ondersteuning bij systeem- en netwerkbeheer?

 

 

:P schiet me opeens een naam binnen :o hellupdesk (op zijn haags), domeinnamen zijn nog vrij.

 

Wat ik wou doen is in het gebied waar nog geen aanbieder zit (en dat is een aardig groot gebied) een advertentie plaatsen en flyers gaan rondbrengen.

 

Over namen ben ik inmiddels wel uit. Doe het gewoon onder mijn bestaande bedrijfsnaam. Eigenlijk zou de titel een klein beetje veranderd moeten worden of misschien wel worden overgeplaatst.

Mod: Is dit nodig?

 

IIG bedankt allemaal!

Link naar reactie
  • 0

Verder ken ik al zeker twee bedrijven die dezelfde dienst toepassen, die jij per 1 januari wil gaan uitvoeren. Op welk terrein onderscheidt jij jezelf t.o.v. de concurrenten anders dan alleen de prijs?

 

Ik wil mij onderscheiden door snelle service, dus geen lange wachttijden voordat je wordt geholpen. Door tijden, het bedrijf is eventueel savonds en in het weekend beschikbaar en dus door de prijs. Ik denk dat ik een goede kans maak om mij hiertussen te wringen.

Mag ik trouwens vragen welke bedrijven dat zijn?

Loop eerst 'ns door de gouden gids ;)

 

Ik had wel verwacht dat je het zelf ook wel had gedaan ???

 

Zie hier

 

En dan de bekende "buinhaasjes " uit de lokale krantjes...

 

Maar als je het bij een bestaande dienst toevoegd en dus weinig risico loopt kan je het altijd proberen ;D

 

(Moderator Decorum: link gefixed)

Link naar reactie
  • 0

Verder ken ik al zeker twee bedrijven die dezelfde dienst toepassen, die jij per 1 januari wil gaan uitvoeren. Op welk terrein onderscheidt jij jezelf t.o.v. de concurrenten anders dan alleen de prijs?

 

Ik wil mij onderscheiden door snelle service, dus geen lange wachttijden voordat je wordt geholpen. Door tijden, het bedrijf is eventueel savonds en in het weekend beschikbaar en dus door de prijs. Ik denk dat ik een goede kans maak om mij hiertussen te wringen.

Mag ik trouwens vragen welke bedrijven dat zijn?

 

 

Groet,

 

 

Michael Klijn

Loop eerst 'ns door de gouden gids ;)

 

Ik had wel verwacht dat je het zelf ook wel had gedaan ???

 

http://www.goudengids.nl/list.asp?u=computer&w=&l=ZAANSTR&e=&o=2477&MapSel=&Origin=ResultPage&Referer=YP&noamb=1&a=4519&changeAct=1

 

En dan de bekende "buinhaasjes " uit de lokale krantjes...

 

Maar als je het bij een bestaande dienst toevoegd en dus weinig risico loopt kan je het altijd proberen ;D

 

Natuurlijk had ik dat al gedaan. Maar was gewoon benieuwd.

Maar ik wil deze dienst niet in de Zaanstreek uitvoeren aangezien hier al een gros aan beunhazen, dynabyte's etc zitten.

Eerst wil ik de dienst opzetten in een gebied waar nog veel potentieel zit. Daarna misschien ooit uitbreiden.

Link naar reactie
  • 0

Ja, de daling zit er in bij bedrijven. Dit zal ongetwijfeld aantrekken maar voorlopig nog niet. Daardoor deze dienst erbij.

 

En heb je al onderzocht waarom er een daling is binnen jouw bedrijf? Is dat de markt of komt het door jouw "slechte" service? En wat kun jij verbeteren aan jouw service dat de bedrijven toch zaken met je blijven blijven doen? Of juist zaken willen doen omdat jij iets hebt wat anderen niet hebben?

 

Focus. Daar stel je nou een ontzettend goede vraag. Ik was aan het typen en ondertussen zat ik jouw antwoord te lezen en ik dacht "verrek, je hebt gelijk'. Het eerste wat bij mij op kwam is inderdaad rendement en klanttevredenheid. Je laat me nadenken over een simpel iets maar je hebt gelijk. Moeilijk om deze vraag goed te beantwoorden.

 

En? Heb je al een antwoord? Laat ik een voorbeeld geven: je wil je investeringen over drie tot vijf jaar terug hebben verdiend en je bedrijf is dan verkoopbaar.

Je hoeft natuurlijk niet daadwerkelijk te verkopen maar je hebt dan elk geval een keuze.

 

Nu moet jij er 1 voor jou maken.

 

Succes.

 

 

Michael Klijn.

 

 

 

www.droombureau.nl

Link naar reactie
  • 0

 

De vraag die vooraf ging aan het antwoord onsite service is jouw survival als bedrijfje. Je gaat nu uitbreiden in een markt die reeds door anderen beproefd is en waar de marges flinterdun zijn. Je denkt je concurrenten te kunnen undercutten door studenten in te zetten. Zo beland je helemaal onderin de voedselketen, tussen de beunhazen.

 

dit is heus goed bedoeld

 

Denk nou eens vooruit. De komende jaren gaan we een flinke evolutie meemaken in het draadloze huishouden. Nu is dat nog voor welgestelde gezinnen en freaks, maar home theaters, draadloze netwerken en andere wireless services (security) worden geleidelijk gemeengoed. De technologie is al beschikbaar, maar het ontbreekt aan goeie installateurs.

 

[bedrijfsnaam verwijderd] is als naam zo slecht nog niet!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het is wel waar, waar ik me op zou richten, nu ik het verhaal nogmaals nalees, is op 'the mixed media home', de integratie van alle technische snufje die in een huis aanwezig zijn. Beginnen met pc, uitbreiden naar foto en een internetsite daarvoor, aangevuld met video en montage daarvan, geluid en surround systeem (begrijpen jullie daar nog iets van?) en je eigen dvdtje branden, zodat je je vakantie kado kan geven of echt heightech tonen aan familie en vrienden. Jouw bedrijf weet wel hoe je dat moet doen met dat pc'tje. Is die pc niet goed genoeg weet je de juiste deal. Hmm, klinkt toch wel een beetje als marge, maar als maar er genoeg is, dan is het ok. Lijkt me wel een leuke dienst.

Ik heb in iedergeval een aardige tijd zitten prutsen m.b.t. integratie van verschilende media :P

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie
  • 0

Hmm dat is zeker waar. Daar heb ik dus ook een lange tijd na over lopen denken. De toekomst ligt in het draadloos aanbieden van media.

Maar ja hoe pas je dat toe met de huidige techniek voor een acceptabele prijs. Weet nog niet of dat er is. Ga dat eens uitzoeken. Best wel benieuwd naar.

Nog meer van dit soort goede ideen!

Link naar reactie
  • 0

Ja, de daling zit er in bij bedrijven. Dit zal ongetwijfeld aantrekken maar voorlopig nog niet. Daardoor deze dienst erbij.

 

En heb je al onderzocht waarom er een daling is binnen jouw bedrijf? Is dat de markt of komt het door jouw "slechte" service? En wat kun jij verbeteren aan jouw service dat de bedrijven toch zaken met je blijven blijven doen? Of juist zaken willen doen omdat jij iets hebt wat anderen niet hebben?

 

Mijn service is goed, althans dat hoor ik van mijn huidige klanten en ik ben er nog geen 1 verloren. Wat ik kan verbeteren is denk ik meer marketing maar vraagt automatisch meer budget. En dat is er op het moment niet

 

Focus. Daar stel je nou een ontzettend goede vraag. Ik was aan het typen en ondertussen zat ik jouw antwoord te lezen en ik dacht "verrek, je hebt gelijk'. Het eerste wat bij mij op kwam is inderdaad rendement en klanttevredenheid. Je laat me nadenken over een simpel iets maar je hebt gelijk. Moeilijk om deze vraag goed te beantwoorden.

 

En? Heb je al een antwoord? Laat ik een voorbeeld geven: je wil je investeringen over drie tot vijf jaar terug hebben verdiend en je bedrijf is dan verkoopbaar.

Je hoeft natuurlijk niet daadwerkelijk te verkopen maar je hebt dan elk geval een keuze.

 

Nu moet jij er 1 voor jou maken.

 

Over een paar jaar wil ik staan dat het bedrijf fulltime kan bestaan met misschien een klein beetje personeel maar wel een goede en stabiele inkomsten zodat ik me misschien op andere gebieden kan voegen

 

Succes.

 

 

Michael Klijn.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.