• 0

boodschappen bezorgdienst beginnen (deel 2)

Hallo allemaal,

 

1,5 jaar geleden poste ik het bericht boodschappenbezorgdienst beginnen op HL, ik wilde als 13 jarige boodschappen bij mensen thuisbezorgen. Veel goede ideeën en suggesties gekregen hier maar uiteindelijk toch besloten dat het niet haalbaar was om dit te beginnen en het niet te doen.

 

Inmiddels ben ik 15 en sinds de start van dat topic, eigenlijk zelfs al daarvoor, bleef het jeuken en had ik minstens één idee per dag. Ik heb contact gezocht met een ervaren ondernemer en verschillende plannen besproken en bedacht. Uiteindelijk kwam ik uit op het idee dat ik 1,5 jaar geleden al had :D en toen maar besloten om het te gaan doen!!! Gisteren heb ik me ingeschreven bij de kamer van koophandel en nu is mijn eigen bedrijf een feit!

 

Ik heb wel wat kleine dingen aan het idee aangepast, ik ga me focussen op biologische boodschappen en ga deze in eerste instantie alleen bezorgen in Amsterdam centrum. Ook ga ik niet zelf direct producten inkopen, dat is niet echt haalbaar. Ik ga samenwerken met een bedrijf dat al een flink assortiment biologische boodschappen levert, ik haal de producten, per bestelling verpakt, bij hun op en bezorg ze bij mijn klanten.

 

Nou dat is dus het plan en ik ga hier een beetje bijhouden wat ik zoal doe en wat er gebeurt :)

 

Vandaag al meteen gedoe trouwens, ik had een afspraak gemaakt met de ABN maar helaas, zonder handlichting krijg je daar als minderjarige geen zakelijke rekening. Handlichting is pas vanaf 16 mogelijk dus dat is geen optie... Morgen gaan een aantal andere banken me terugbellen en dan ga ik kijken of het daar wel kan. Anders moet ik waarschijnlijk mijn kvk inschrijving op naam van een van mijn ouders zetten om alsnog een zakelijke rekening te kunnen openen... Dat levert dus al meteen een hoop gedoe :(

 

Nou ik hou jullie op de hoogte en als jullie vragen of ideeën en suggesties hebben hoor ik het graag!

 

Groeten,

 

hwjd

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Mooi initiatief!

 

Zoals Tonino al zei; bakfiets en biologisch is natuurlijk een gouden combi. En op stroom moet ook kunnen (wel bewijsje meenemen dat je alleen groene stroom tankt :) ).

 

Neem je ook de lege flessen weer mee? Dan zit er ook een vleugje cradle to cradle aan.

 

Je zegt alleen centrum, maar zit jouw doelgroep niet ook flink in zuid?

 

De jongens van de (bak)fietsfabriek in de Pijp maken dingen op maat en hebben erg goede connecties in de reclamewereld, bovendien doen ze er alles aan om het begrip (bak)fiets te promoten, heb je al met ze gesproken?

 

Succes en laat me even weten wanneer je in Haarlem begint :)

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties!

 

Neem je ook de lege flessen weer mee? Dan zit er ook een vleugje cradle to cradle aan.

 

Jup :)

En de boodschappen worden bezorgd in kratten statiegeld!

Je zegt alleen centrum, maar zit jouw doelgroep niet ook flink in zuid?

Zeker maar ik kan niet overal tegelijk beginnen ;)

De plek waar ik de boodschappen ophaal ligt dichter bij centrum dan bij zuid, en omdat de doelgroep net zo goed in centrum zit als in zuid is mijn keuze snel gemaakt ;)

 

Als volgende stap is oud-zuid wel zeker de belangrijkste optie!

 

De jongens van de (bak)fietsfabriek in de Pijp maken dingen op maat en hebben erg goede connecties in de reclamewereld, bovendien doen ze er alles aan om het begrip (bak)fiets te promoten, heb je al met ze gesproken?

Sterker nog, ik heb er gisteren een bakfiets besteld :D

Je betaalt wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb een aantal verschillende producenten overwogen maar de Fietsfabriek was verreweg de beste, prijs kwaliteit is top, ze denken heel erg goed met je mee, hun producten zijn goed en ze zijn snel.

Kortom, het was een hele goede tip :D

 

Folders bij bejaardentehuizen en voor ouderen is zeker een goed idee! Ga ik mee aan de slag!

Verder heb ik besloten de bakfiets inderdaad compleet te laten bestickeren en het frame in de huiskleur te laten schilderen!

 

Kortom, het wordt een hele mooie fiets :D

Groeten,

 

Thijl.

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

De jongens van de (bak)fietsfabriek in de Pijp maken dingen op maat en hebben erg goede connecties in de reclamewereld, bovendien doen ze er alles aan om het begrip (bak)fiets te promoten, heb je al met ze gesproken?

Sterker nog, ik heb er gisteren een bakfiets besteld :D

Je betaalt wat, maar dan heb je ook wat. Ik heb een aantal verschillende producenten overwogen maar de Fietsfabriek was verreweg de beste, prijs kwaliteit is top, ze denken heel erg goed met je mee, hun producten zijn goed en ze zijn snel.

Kortom, het was een hele goede tip :D

 

Dat noem ik snel actie ondernemen :).

 

Misschien kan je ook wel een deal met ze maken met bv de kratjes, ze laten houten kratjes maken in Turkijke (beter dan die plastic kratjes van Marqt), niet goedkoop, maar ik denk dat er wel over te praten valt i.c. met bv wederzijdse reclame. En aangezien ze in het reclamewereldje goed ingevoerd zijn kan je misschien ook wel met of via hun een editorial regelen in een of ander spacy ecomagazine. Een wederzijds belang, als jij succesvol bent ga je meer bakfietsen van ze afnemen, bovendien is het hele eco/cradle to cradle gebeuren nu natuurlijk zo hot als maar zijn kan, de combi is goed. Verder zijn Dave en Yalçin zo creatief als de pest, een beetje sparren met ze kan erg interessant zijn.

Link naar reactie
  • 0

Dat noem ik snel actie ondernemen :).

 

Misschien kan je ook wel een deal met ze maken met bv de kratjes, ze laten houten kratjes maken in Turkijke (beter dan die plastic kratjes van Marqt), niet goedkoop, maar ik denk dat er wel over te praten valt i.c. met bv wederzijdse reclame.

 

Ja ik merkte gewoon snel dat ik bij de Fietsfabriek goed zit ;)

Ook heb ik afgelopen week wat belangrijke dingen geregeld met de leverancier voor mijn producten waardoor ik zeker wist dat alles doorgaat en ik de bakfiets kon bestellen.

 

Het idee van de kratjes is heel leuk maar op dit moment niet uitvoerbaar. De bestellingen worden door mijn leverancier in kratten van Europoolsystems verpakt en hun hele logistiek is daar op aangepast. Bovendien heb ik op dit moment geen geld voor zoiets. Het is echter zeker een heel leuk idee en ik houd het zeker in mijn achterhoofd mocht ik of de leverancier een keer naar andere verpakkingsmaterialen gaan kijken!

 

Verder zijn ze bij de Fietsfabriek inderdaad heel creatief en dat is voor mij ook erg fijn omdat ze erg goed met me meedenken oa over de bestickering van de bakfiets! Als ik eenmaal ga beginnen ga ik zeker de pers opzoeken, ik wil dan echter eerder gaan voor bijvoorbeeld het Parool.

 

Groeten,

 

Thijl.

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 2

Hallo allemaal,

 

Alweer een tijdje geleden dat ik wat gepost heb maar het gaat allemaal goed!

 

De afgelopen tijd heeft een hele goede vormgever een mooi logo en huisstijl voor me gemaakt, dat is bijna af en zal ik jullie ook snel laten zien! Ik ben in ieder geval erg blij met het resultaat :)

De website moet wel nog komen, ik heb me een beetje verdiept in Dreamweaver maar ik denk dat ik dat toch maar uitbesteed want je komt er dan toch achter dat websites bouwen echt een vak is ;)

 

Verder bezig met allerlei dingen regelen, er komt wel een hoop bij kijken zeg :P

Ik heb een berg mappen en ordners gekocht om alle administratie goed in op te bergen. Ook heb ik software gekocht voor de boekhouding, het is de bedoeling om de boekhouding zelf te gaan doen. Het is allemaal wel wat zoeken maar ik denk dat het wel goed gaat lukken!

 

Verder heb ik me in van alles en nog wat moeten verdiepen, van VOIP en hoe je daar dan weer een fax op aan kunt sluiten tot aan diepvriezers om straks de koelmatten mee in te vriezen. Als je eenmaal echt wilt beginnen blijken er toch weer allerlei dingen te zijn waar je van tevoren nog niet aan had gedacht ;)

 

Alles loopt echter op schema en ik heb erg veel zin in het moment dat ik ook echt bestellingen kan bezorgen :) Nog even wachten.

Ik zal binnenkort in ieder geval even het logo en briefpapier etc posten en ik houd jullie op de hoogte!

 

Groeten,

 

Thijl.

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 1

Inmiddels zijn we een maandje verder en weet ik definitief dat ik donderdag 15 april voor het eerst echt ga bezorgen! :D

 

Vandaag komt de bakfiets met uitgebreide bestickering met het nieuwe logo en alhoewel de website nog niet klaar is wil ik jullie het nieuwe logo natuurlijk niet onthouden ;)

Het wordt gebruikt in twee varianten, met groene achtergrond en witte achtergrond, in de bijlages staan beide varianten!

Verder zijn gisteren ook het briefpapier en de visitekaartjes binnengekomen en ik ben erg blij met het resultaat :)

 

De website is hopelijk volgende week klaar dus dan kan ik knallen!

 

Verder ben ik nu bezig met de laatste voorbereidingen, het pin apparaat komt deze week en de website moet dus nog worden afgemaakt. Ook ben ik nog een beetje aan het puzzelen met de logistiek, ik moet nog even goed nadenken hoe ik wil zorgen dat iedereen zijn boodschappen krijgt op het moment dat hem én mij uitkomt :)

 

Ik ben wel benieuwd of jullie daar nog goede ideeën over hebben. Ik ga bezorgen op donderdagmiddag/avond. Ik krijg donderdagochtend vroeg de adressen toegestuurd van de mensen die besteld hebben. Mijn idee is om dan een goede route te maken voor die adressen ( waarbij routexl.nl van een HL'er trouwens goed van pas gaat komen :) ) en aan de hand van die route een inschatting te maken van het tijdstip waarop ik bij iedere klant langs kan komen. Dit bel/mail/sms ik dan door naar de klanten en als dit niet uitkomt kunnen ze contact met me opnemen om een ander moment te plannen.

 

Zouden jullie als klant dat handig vinden of is een systeem waarbij klanten van tevoren een voorkeur aan kunnen geven toch handiger? En zoja hebben jullie tips hoe ik dat aan moet pakken met routes en wat te doen als iedereen op hetzelfde moment zijn bestelling wil hebben?

 

Groeten,

 

Thijl.

logowitklein1.thumb.jpg.d2176912748fbc74970bd1661f89686a.jpg

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

Hallo Thijl,

 

Heb je al een idee wat de kwaliteit is van de adresinformatie die je gaat krijgen? Staat daar inderdaad altijd een (mobiel) telefoonnummer en/of e-mailadres bij? Daar ben je namelijk wel afhankelijk van als je op deze manier gaat plannen. Houd er ook rekening mee dat niet iedereen even snel is met het beantwoorden van mailtjes en sms-jes.

 

Ik zou kiezen voor een constructie waarbij klanten bij de bestelling al een (ruim) tijdvak aangeven. Dan hoef je alleen contact te zoeken met die klanten waarbij dat niet gaat lukken. Scheelt een heleboel bellen, mailen en sms-en.

 

Succes en groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Heb je al een idee wat de kwaliteit is van de adresinformatie die je gaat krijgen? Staat daar inderdaad altijd een (mobiel) telefoonnummer en/of e-mailadres bij?

 

Hallo John, daar heb je wel een goed punt, ik heb dit gecheckt en er zal inderdaad niet altijd een 06 nummer bij zitten, goede opmerking!

 

Ik zou kiezen voor een constructie waarbij klanten bij de bestelling al een (ruim) tijdvak aangeven. Dan hoef je alleen contact te zoeken met die klanten waarbij dat niet gaat lukken. Scheelt een heleboel bellen, mailen en sms-en.

 

Dit is een goede suggestie, als hun keuzes dan heel onhandig uitkomen kan ik altijd nog even bellen om te proberen een handig moment te regelen. Dit ga ik zeker overwegen!

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 2

Hallo allemaal,

 

Volgende week is het zover, dan ga ik echt beginnen!!! :D

 

Een nieuwe tijdelijke site is inmiddels online (zie mijn profiel) en een eerste nieuwsbrief is ook verstuurd (die kun je hier lezen).

 

Ik ben erg benieuwd hoe het de eerste week gaat, ten eerste is het natuurlijk spannend of ik überhaupt klanten heb ;) en daarnaast ben ik erg benieuwd hoe het in de praktijk gaat lukken om de producten op een goede manier bij de klanten te krijgen!

 

In de bijlage staat trouwens een fotootje van mijn bakfiets :)

 

Ik zal komende week even posten hoe het gegaan is en als jullie nog tips hebben voor mijn site zijn die altijd welkom!

 

Groeten,

 

Thijl.

bakfietszijkantklein.thumb.jpg.09cf321d375ccadaa3cea2e041980e47.jpg

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

Zo dan,,,zit met veel belangstelling deze topic te lezen echt een superidee vind ik het en dat voor iemand van jou leeftijd.

 

Heb persoonlijk nog wel een vraag en misschien wel tip voor je.

 

Is de bak geisoleerd? misschien wel handig straks in de zomer en als dat nog niet gedaan is misschien een tip om bijv van die zilveren hoezen te gebruiken die je in de winter gebruikt voor je autoruiten.

Link naar reactie
  • 0

Is de bak geisoleerd? misschien wel handig straks in de zomer en als dat nog niet gedaan is misschien een tip om bijv van die zilveren hoezen te gebruiken die je in de winter gebruikt voor je autoruiten.

Hoi Ultimate,

Zeker een belangrijk punt de koeling ;)

De bakfiets is niet extra geïsoleerd maar ik gebruik wel koelelmatten (dit zijn professionele koelmatten speciaal gemaakt om voedsel koel mee te houden) zodat de inhoud van de bakfiets zeker 3 uur koel blijft zonder verdere isolatie (die 3 uur is genoeg om een volle bakfiets 'leeg te rijden', daarna kan ik de koelmatten ook weer omwisselen voor nieuwe). Er is dus zeker voor gezorgd dat alle producten op de juiste temperatuur blijven ;)

Die zilveren hoezen zijn trouwens wel een goede tip mocht blijken dat enkel de koelmatten bij extreem warm weer niet genoeg zijn!

 

Super gaaf dat hier nu gewoon een foto staat van je bakfiets, helemaal tof!

Ja ik las laatst ook weer eens mijn eerste topic door en dan is het inderdaad wel grappig om te zien dat ik nu, bijna 2 jaar later, ook echt een bakfiets voor de deur heb staan :D

 

Misschien is het trouwens nog goed om even te vertellen wat voor systeem ik uiteindelijk heb gekozen bij het kiezen van een bezorgtijd.

Ik heb er veel over nagedacht en heb besloten te beginnen met een systeem waarbij ik van tevoren bel om een tijd af te spreken.

Over een tijdje wil ik gaan experimenteren met een systeem waarbij klanten bij het bestellen voor een tijdblok kiezen. Ik zou dan kunnen beginnen met twee tijdblokken (bijv 14-17 en 17-20) en de tijdblokken later nog kleiner maken (wat het natuurlijk weer uitdagender maakt om alles op tijd te bezorgen). Dan zou ik ook gaan kunnen experimenteren met verschillende bezorgtarieven voor verschillende tijdblokken, om te zorgen dat de avondblokken (die waarschijnlijk het drukste worden, dan komen mensen immers van hun werk) niet veel drukker zijn dan de middagblokken.

 

Eerst maar eens kijken hoe dit gaat, ik loop bij het invoeren van uitgebreidere systemen voor het kiezen van een tijdblok natuurlijk ook aan tegen het feit dat mensen in de webwinkel van mijn leverancier bestellen, ik kan daar dus niet zomaar alles aanpassen.

 

Groeten,

 

Thijl.

 

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

Prachtige fiets, Thijl! Staan je uitingen ook op de klep? Ik ben benieuwd hoe je je bestellingen verpakt? Heb je tassen, of lage en hoge kratten?

 

Succes,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Is de bak geisoleerd? misschien wel handig straks in de zomer en als dat nog niet gedaan is misschien een tip om bijv van die zilveren hoezen te gebruiken die je in de winter gebruikt voor je autoruiten.

Hoi Ultimate,

Zeker een belangrijk punt de koeling ;)

De bakfiets is niet extra geïsoleerd maar ik gebruik wel koelelmatten (dit zijn professionele koelmatten speciaal gemaakt om voedsel koel mee te houden) zodat de inhoud van de bakfiets zeker 3 uur koel blijft zonder verdere isolatie (die 3 uur is genoeg om een volle bakfiets 'leeg te rijden', daarna kan ik de koelmatten ook weer omwisselen voor nieuwe). Er is dus zeker voor gezorgd dat alle producten op de juiste temperatuur blijven ;)

Die zilveren hoezen zijn trouwens wel een goede tip mocht blijken dat enkel de koelmatten bij extreem warm weer niet genoeg zijn!

 

Super gaaf dat hier nu gewoon een foto staat van je bakfiets, helemaal tof!

Ja ik las laatst ook weer eens mijn eerste topic door en dan is het inderdaad wel grappig om te zien dat ik nu, bijna 2 jaar later, ook echt een bakfiets voor de deur heb staan :D

 

Misschien is het trouwens nog goed om even te vertellen wat voor systeem ik uiteindelijk heb gekozen bij het kiezen van een bezorgtijd.

Ik heb er veel over nagedacht en heb besloten te beginnen met een systeem waarbij ik van tevoren bel om een tijd af te spreken.

Over een tijdje wil ik gaan experimenteren met een systeem waarbij klanten bij het bestellen voor een tijdblok kiezen. Ik zou dan kunnen beginnen met twee tijdblokken (bijv 14-17 en 17-20) en de tijdblokken later nog kleiner maken (wat het natuurlijk weer uitdagender maakt om alles op tijd te bezorgen). Dan zou ik ook gaan kunnen experimenteren met verschillende bezorgtarieven voor verschillende tijdblokken, om te zorgen dat de avondblokken (die waarschijnlijk het drukste worden, dan komen mensen immers van hun werk) niet veel drukker zijn dan de middagblokken.

 

Eerst maar eens kijken hoe dit gaat, ik loop bij het invoeren van uitgebreidere systemen voor het kiezen van een tijdblok natuurlijk ook aan tegen het feit dat mensen in de webwinkel van mijn leverancier bestellen, ik kan daar dus niet zomaar alles aanpassen.

 

Groeten,

 

Thijl.

 

 

Ey thijl

 

Mooi dat je dat ook goed geregeld heb vind super om te lezen dit topic.

 

Alleen nu schoot me nog iets anders te binnen (maar denk dat je dat al wel geregeld heb),ik ben op dit moment zelf chauffeur met diepvriesproducten en bij ons word er nogal op gehamerd om de temperatuurlijsten goed bij te houden ivm haccp....Weet niet of dit ook op jou diensten van toepassing is?

Link naar reactie
  • 1

Hallo allemaal,

 

Paar dagen niet gereageerd, het waren nogal drukke dagen!

 

Nog even als antwoord op de vragen: de boodschappen zijn verpakt in hoge en lage kratten (van Europoolsystem). Dit levert nog wel wat probleempjes op, daarover hieronder meer ;)

 

HACCP is inderdaad belangrijk. Ik controleer regelmatig of de temperatuur in de bakfiets niet boven de 7 graden uitkomt en noteer de temperatuur. Zolang de verpakkingen van de producten onbeschadigd blijven vormt een te hoge temperatuur het enige reële risico en die controleer ik dus goed.

 

Gisteren was de eerste bezorgdag maar alleen nog mijn ouders als klant. Mijn website was ook pas zondag in de lucht en dinsdagmiddag moesten de bestellingen binnen zijn dus het was allemaal nogal kort dag.

 

Wel meteen goed kunnen oefenen met bezorgen en ook achter een nogal lullig probleem gekomen... de bakfiets is namelijk 1,5 centimeter te kort om twee kratten achter elkaar te zetten... Hierdoor past er de helft minder kratten in. Ik ben nu aan het uitzoeken waar dit mis is gegaan (foute opdracht gegeven, foute communicatie of fout bij producent) en kijken hoe ik het op ga lossen. Een oplossing zou kunnen zijn om dozen te laten maken met het juiste formaat en de producten van de kratten over te laden naar die dozen. Hierin breng ik dan de producten naar klanten.

Als voordeel heeft het dat ik de dozen met statiegeld bij de klant kan laten blijven, terwijl de kratten meteen terugmoeten naar de leverancier.

 

Nadeel is dat ik ergens het geld vandaan moet halen voor die dozen... En het is natuurlijk nog uitzoeken hoe stevig die dozen zijn, hoelang ze meegaan en of het overladen van kratten naar dozen niet veel te veel tijd gaat kosten. De bakfiets verlengen is waarschijnlijk geen optie... Een lastig probleem dus.

 

Als jullie nog suggesties hebben voor handige verpakking hoor ik het graag! Ik heb kratten/dozen/... nodig van circa 580 x 390 x 205 lxbxh mm. Ook goede suggestie voor bedrijven die dozen of andere verpakkingsmaterialen maken zijn welkom!

 

Verder is AT5 gister meegegaan voor het programma Amsterdam INC. Dus, als je het leuk vindt mij in actie te zien kijk je: hier :)

 

Groeten,

 

Thijl.

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

HACCP is inderdaad belangrijk. Ik controleer regelmatig of de temperatuur in de bakfiets niet boven de 7 graden uitkomt en noteer de temperatuur. Zolang de verpakkingen van de producten onbeschadigd blijven vormt een te hoge temperatuur het enige reële risico en die controleer ik dus goed.

 

Wellicht een idee om met TTI(time temperature indicators) wat te doen. Heb er zelf zo'n 10 jaar geleden wat testen voor AH mee gedaan.

 

TTI's zijn etiketten die verkleuren onder invloed van tijd en/of temperatuur. Hoe hoger de temperatuur hoe sneller de verkleuring.

 

Sommigen hebben een drempeltemperatuur dat de sticker alleen verkleurt als de temp. boven een bepaalde waarde is

 

zie ook google

 

Dit geeft een indicatie van de kwaliteit van je koeling en de tijd dat de producten vanaf gereedmaken

 

Wellicht kun je er een soort kwaliteitskeurmerk/USP voor je klanten van maken

Link naar reactie
  • 1

Frans,

 

Zulke etiketten lijken me een heel handig idee om makkelijk de temperatuur te meten! Weet jij toevallig ook een goede leverancier (evt via PM)? Ik heb net gegoogled maar kon maar heel weinig vinden, de leveranciers die ik kon vinden leveren alleen stickers voor veel te hogen temperaturen.

 

Groeten,

 

Thijl.

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

Hoi Thijl

 

Is voor mij al meer dan 10 jaar geleden dus mijn kennis is op z'n zachtst gezegd niet meer up-to-date.

 

Eerste resultaat bij mijn zoekactie was deze

 

Zitten niet in NL en leveren denk ik alleen grotere hoeveelheden, maar gewoon een mailtje sturen zou ik zeggen. Wellicht kunnen ze je verder helpen

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je topic! (reus).

 

Als ik jou was zou ik toch even naar die fietsenmaker gaan om hem het probleem voor te leggen. Misschien kan hij met enkele aanpassingen toch die paar centimeter erbij maken zodat het voor jou wat praktischer wordt. Niet geschoten is altijd mis!

 

Verder veel succes gewenst met je onderneming. Ik ben benieuwd hoe het je vergaat in de zomerdagen.

Een groen ideetje: bekleed de klep met zonnepanelen en gebruik de stroom voor verdere koeling of evt. voor een electrische hulpmotor om al die stijle bruggen makkelijker te kunnen nemen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.