Heb alleen nog 3 zaakjes waar ik niet zo goed uit kom, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. :)
punt 1.
Ik moet aantonen wat het gemiddelde bestedingsbedrag, per jaar, per persoon, in Nederland, voor de detailhandel in consumenten elektronica & professionele audio/video equipment.
Kan dit helaas nergens terug vinden op het internet.
Punt 2.
Afsluitprovisie, wat houd dit nou precies in, hoort dit toevallig bij bankkosten van leningen?
Punt 3.
Welke banken raden jullie aan om mee in gesprek te gaan, of moet ik gewoon elke bank binnen wandelen? :)
Alvast bedankt en iedereen de beste wensen voor het komende jaar.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
v-c
v-c
Hallo,
Bijna heb ik mijn ondernemingsplan af.
Heb alleen nog 3 zaakjes waar ik niet zo goed uit kom, hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. :)
punt 1.
Ik moet aantonen wat het gemiddelde bestedingsbedrag, per jaar, per persoon, in Nederland, voor de detailhandel in consumenten elektronica & professionele audio/video equipment.
Kan dit helaas nergens terug vinden op het internet.
Punt 2.
Afsluitprovisie, wat houd dit nou precies in, hoort dit toevallig bij bankkosten van leningen?
Punt 3.
Welke banken raden jullie aan om mee in gesprek te gaan, of moet ik gewoon elke bank binnen wandelen? :)
Alvast bedankt en iedereen de beste wensen voor het komende jaar.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24417-3-uitwerkpuntjes-in-mijn-bedrijfsplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag