• 0

Abonnement op WEKA Financieel?

Businessblad Management Team besteedt aandacht aan grijpgrage gidsen, foute facturen en het Steunpunt Acquisitiefraude. Een van de reageerders meldt dat hij op een eigenaardige manier een abonnement op WEKA Financieel aangesmeerd dreigde te krijgen.

 

Wat ik niet hoor in de media is het feit dat je ook op een telefonische mannier aan een abonnement kan vast zitten zoals ik vanmorgen werd gebeld door http://www.weka-financieel.nl. Als ik niet zou uitloggen op hun verzonden mail of het zou weggooien als reclame in mijn postvak-in dat wij aan een abonnement zouden vast zitten. Vrij brutaal zou ik het op zijn zachts gezegd willen uitdrukken.

 

Eén zwaluw maakt nog geen zomer, en het kan een valse melding zjn. Vandaar dat ik benieuwd ben naar andere ervaringen. WEKA Financieel wordt uitgegeven door WEKA Uitgeverij en de content is afkomstig van <is minder relevant, tenzij de contentpartners ook de acquisitie doen>.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

In het verleden ook regelmatig benaderd door Weka en ik kan niet zeggen dat het op een vriendelijke manier ging. Ze sturen je een blad toe wat in jouw vakgebied zit, zonder dat jij hier om hebt gevraagd. Na een aantal weken volgt vanzelf de factuur. Ga ze dan maar eens uitleggen dat jij helemaal niet om dat blad gevraagd hebt >:( En kom er dan maar weer eens vanaf.

 

Voor mij geen Weka meer!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.