ik graag weten wat mijn voordelen en natuurlijk nadelen zijn als ik mede eigenaar wordt bij een vof. Ik wordt dan hoogstens10% mede eigenaar. Ik ben nu een student en ontvang studiefinanciering. Blijf ik studie financieting ontvangen of wordt ie stop gezet of verminderd, en hoe zit het met belstingdienst?
Ik wil 100% weten dat ik geen gezeik met ibg krijg ofzo.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ali-joon
Ali-joon
Hallo
ik graag weten wat mijn voordelen en natuurlijk nadelen zijn als ik mede eigenaar wordt bij een vof. Ik wordt dan hoogstens10% mede eigenaar. Ik ben nu een student en ontvang studiefinanciering. Blijf ik studie financieting ontvangen of wordt ie stop gezet of verminderd, en hoe zit het met belstingdienst?
Ik wil 100% weten dat ik geen gezeik met ibg krijg ofzo.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24430-gevolgen-voor-een-student-bij-mede-eigenaar-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag