• 0

Ik geef een pluim aan.....

Eergisteren heeft een metaalbedrijf een aantal erg kostbare onderdelen met spoed naar mij laten opsturen door een koeriersbedrijf. Gisteren zou het moeten aankomen. Doch er kwam niks. Heel vervelend want een klant van mij wilde het absoluut maandag hebben. Daarna had het geen zin meer voor hem. A.s Maandag moest het onderdeel in een apparaat naar het buitenland. Door allerlei andere omstandigheden was het al erg vertraagd. Gelukkig was het metaalbedrijf bereid om in hun kerstvakantie over te werken voor mij. Ondanks een correct adreslabel kwam het pakket niet bij ons maar bij mensen een paar straten verderop. De koerier heeft zich kennelijk in de straat vergist. Die vrouw was zo vriendelijk om het vanavond, nieuwjaarsdag bij mij thuis af te geven. Mijn nieuwe jaar kan niet meer stuk. Wat een geluk dat die vrouw zo eerlijk was. Zij had trouwens niets aan dat pakket gehad, maar verlies was een enorme schadepost geweest.

Onze maatschappij heeft gelukkig nog veel van zulke fijne mensen.

 

 

Paul

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

De koerier had zo mij kunnen bellen want mijn telefoonnummer stond op het label. De chauffeur was dus gewoon een knoeier en had ons in grote problemen kunnen brengen als die bewoonster niet zo eerlijk was geweest. Door de bezuinigingen op personeel krijg je vaker zulke toestanden denk ik. Bij ons in de buurt is de vaste oudere postbode, die zijn werk goed deed, ook verdwenen en zie je iedere dag andere gezichten.

Link naar reactie
  • 0

DHL EMS TNT, ze presteren steeds slechter is miijn ervaring.

 

Soms betaal ik 100euro voor een pakketje van 1 Kg vn China naar Nederland, en NOG krijgen ze het voor elkaar om of te laat, danwel op verkeerde adres te bezorgen.

 

Van alles al meegemaakt, ook een keer in een zending met DHL een BOL bijgevoegd. Was verkeerd bezorgd terwijl heel urgent was.. DHL weet dan ineens van niets en de ontvanger van de zending heeft ook nog eens naar eigen zeggen de BOL (orgineel) door de versnipperaar gedaan.. Je gelooft het niet maar echt waar.

 

Pluim dit jaar voor mij gaat naar m'n personeel, ik kan niet anders zeggen dat die zich meer dan gevraagd kan worden hebben ingezet tot 's avonds laat waar nodig en in het weekend.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.