(voorbeeld)Als handelaar zijnde heb je meestal een autoambulance waarmee je misschien rond de 80,000+ km per jaar rijd. Hoe zit dat nu met de km heffing in 2012?
Ik denk dat er heel veel bedrijven failliet gaan als ze 80,000 + km rijden per jaar.
Ik had ook gehoord dat ze in de 2de kamer discusseren over deze onderwerp. Maar ik weet niet zeker of dit ook daadwerkelijk klopt.
Wie weet hier meer over?
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
Geband account
(voorbeeld)Als handelaar zijnde heb je meestal een autoambulance waarmee je misschien rond de 80,000+ km per jaar rijd. Hoe zit dat nu met de km heffing in 2012?
Ik denk dat er heel veel bedrijven failliet gaan als ze 80,000 + km rijden per jaar.
Ik had ook gehoord dat ze in de 2de kamer discusseren over deze onderwerp. Maar ik weet niet zeker of dit ook daadwerkelijk klopt.
Wie weet hier meer over?
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24448-onduidelijkheid-over-2012-km-heffing-voor-bedrijfswagens/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag