• 0

Watershell-uitvinding winnaar van ID-NL-jaarprijs

Watershell-uitvinding winnaar van ID-NL-jaarprijs

 

Dubbele kelders waar grondwater en hemelwater kunnen worden opgeslagen. De bedenker van deze uitvinding J. van Ham won op 29 oktober de ID-NL-Jaarprijs. Hij ontving de prijs uit handen van minister Brinkhorst. Op de bijeenkomst zei de minister dat innoveren vanuit de bedrijven zelf moet komen en dat in Nederland een cultuuromslag nodig is.

 

Lees een verslag van de uitreiking op:

http://www.ez.nl/nieuws/ext_frame.asp?site=bericht.asp?AppId=10&ID=1769

 

even je url aangepast zodat ie het doet

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik moet zeggen dat de jaarprijs er dit jaar weer een stuk verzorgder, professioneler en grootser uitzag. Leuke mensen ontmoet!

 

Mijn enige kantekening is wel dat ik moeite heb met het voorkomen. Het lijkt net(de mediaandacht) of de beste uitvinding van Nederland een prijs heeft gekregen! Het is maar een selectie van de uitvindingen die bij ID-NL binnen zijn gekomen afgelopen jaar. De publieksprijs is gekozen door telegraaf lezers enz. Het is een beurs met grote opzet maar bevordert naar mijn mening niet het beeld van innovatief Nederland! Niet echt representatief!!

 

Groet,

 

Evert

Link naar reactie
  • 0

 

Mijn enige kantekening is wel dat ik moeite heb met het voorkomen. Het lijkt net(de mediaandacht) of de beste uitvinding van Nederland een prijs heeft gekregen! Het is maar een selectie van de uitvindingen die bij ID-NL binnen zijn gekomen afgelopen jaar. De publieksprijs is gekozen door telegraaf lezers enz. Het is een beurs met grote opzet maar bevordert naar mijn mening niet het beeld van innovatief Nederland! Niet echt representatief!!

 

 

Elke aandacht voor innovatieve activiteiten is volgens mij goed. En op dit moment is er in Nederland niemand die het beter doet dan deze club, dus zuchten helpt niet. Ik ben het er wel mee eens dat er veel meer kan. Het wachten is dan ook op die organisatie die de handschoen oppakt. Misschien moet Syntens (MKB), Dreamstart (Startertjes) en een aantal universiteiten (Kennis) de koppen bij elkaar steken en een bruisend innovatiefestival optuigen.

 

Wat mij wel in hoge mate bevreemd is het feit dat de Jaarprijs is gegaan naar een product dat in Italië al jaren op de markt is. Alleen de toepassing van het bestaande product is nieuw. Heeft de jury zitten slapen? Als dit het niveau van innovatief Nederland representeert is er inderdaad aanleiding tot grote paniek. De Jaarprijs ging dus ditmaal naar een Nieuwe Nederlandse zak voor oude Zuid Europese wijn.

Eric

KerklaanVanReenen Innovatie-ontwikkeling-marketing

Link naar reactie
  • 0
Misschien moet Syntens (MKB), Dreamstart (Startertjes) en een aantal universiteiten (Kennis) de koppen bij elkaar steken en een bruisend innovatiefestival optuigen.

 

Yeahh ;D

 

Wat mij wel in hoge mate bevreemd is het feit dat de Jaarprijs is gegaan naar een product dat in Italië al jaren op de markt is.

 

Dat was bij New Venture één van de redenen dat die voor de eindronde afviel.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.