Ik ben nieuw op dit forum en ben erg benieuwd naar jullie mening.
Ik wil per 1 februari een nieuw bedrijf opstarten op het gebied van verpakkingen (verpakkingsgroothandel).
De naam die ik wil geven aan het nieuwe bedrijf is een soort productnaam, zoals bijvoorbeeld golfkarton bv of de folie soort PE Folie B.V. Dus eigenlijk onder folie de naam PE folie, of onder karton golfkarton bv of onder hout eiken bv.
Kan iemand mij vertellen of je een productsoort (eiken b.v, pe folie bv, karton bv) mag voeren als bedrijfsnaam?
Ik kan ze niet vinden op merkenregisters ed.
Hoop dat iemand hier iets over kan zeggen! Alvast bedankt
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rbreedveld
rbreedveld
Goedemiddag,
Ik ben nieuw op dit forum en ben erg benieuwd naar jullie mening.
Ik wil per 1 februari een nieuw bedrijf opstarten op het gebied van verpakkingen (verpakkingsgroothandel).
De naam die ik wil geven aan het nieuwe bedrijf is een soort productnaam, zoals bijvoorbeeld golfkarton bv of de folie soort PE Folie B.V. Dus eigenlijk onder folie de naam PE folie, of onder karton golfkarton bv of onder hout eiken bv.
Kan iemand mij vertellen of je een productsoort (eiken b.v, pe folie bv, karton bv) mag voeren als bedrijfsnaam?
Ik kan ze niet vinden op merkenregisters ed.
Hoop dat iemand hier iets over kan zeggen! Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24489-product-als-bedrijfsnaam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag