Nils de Witte Geplaatst: 6 november 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 6 november 2003 Cimo start! Reserveer alvast in uw agenda: Woensdag 17 december vanaf 14.30 uur! Namens het CIMO, Centrum voor Innovatie en Maatschappelijk verantwoord Ondernemen van de Vrije Universiteit Amsterdam en de Hogeschool Windesheim, nodig ik u uit om dit met ons te vieren. De middag staat in het teken van u en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) als motor voor kennis en innovatie. Twee inleidingen over MVO worden verzorgd door de vermaarde sprekers John Elkington (SustainAbility, London/Washington) en Aloïs Flatz (Sustainable Asset Management, Zürich) en de opening door Job Cohen (burgemeester van Amsterdam). Vervolgens gaan wij in een levende tentoonstelling in de werkplaats van het CIMO op zoek naar uw ideeën. Binnenkort wordt u het programma toegestuurd. U kunt zich nu al aanmelden voor deze middag via aanmelden@cimo.vu.nl. Voor meer informatie kunt u ons bereiken via info@cimo.vu.nl of 020-4449906. Namens het CIMO team, Timo van den Brink, René Hartman, Marjan Minnesma, Henk Smit, Koen Verhoef en Monique Wigman, graag tot 17 december! Sybren de Hoo, Directeur CIMO Centrum voor Innovatie en Maatschappelijk verantwoord Ondernemen CIMO - Vrije Universiteit, Amsterdam De Boelelaan 1085 W&N Gebouw, Postvak 89 1081 HV Amsterdam mail: info@cimo.vu.nl Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 11 november 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 11 november 2003 Daar heb ik een uitnodiging voor gekregen. Ik ben wel benieuwd dus JA ik ga. Wie kan ik daar ontmoeten? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Aanbevolen berichten