HL Babyboom

Aanbevolen berichten

Maandag 28 juni was het voor ons zover, na een vlekkeloze zwangerschap werd het in de laatste weken toch wat spannender: Zo rond de 35e week lag de baby opeens in een stuit, draaide zich een weekje later weer netjes om. Om vervolgens een week later wederom in een stuitligging te komen.

Kijk, al van voor de geboorte een tikje eigenwijs... een ondernemertje in de dop ;D?

Proficiat met de geboorte van jullie dochtertje!

Link naar reactie

Eigenwijs is ze zeker en ze heeft een paar indrukwekkende stembanden! Ze staat nu al op de kraamafdeling bekend als een temperamentvolle dame, die heel duidelijk weet wat ze wil en het dan ook laat horen ;)

 

Dat wordt nog wat de komende jaren hahahha

 

Hartelijk dank voor alle felicitaties, ik zal ze ook straks overbrengen aan mijn wederhelft wanneer ik weer naar het ziekenhuis ga.

 

En wat de foto betreft, zie de bijlage :)

mirana-in-het-ziekenhuis.thumb.jpg.cc43c940f2c21f6ee406705e3399958d.jpg

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Ik zie een toch wel erg treffende gelijkenis met pappa, of komt dat alleen door het kapsel? :)

 

Om eerlijk te zijn heeft die kleine nu al meer haar ;)

 

Maar daar zijn de meningen nog over verdeeld (over het op pappa lijken dan), de een vindt haar op mamma lijken en de ander op mij.

 

Tegelijkertijd wijzen alle vingers qua temperament van de kleine dame wel mijn kant op. Dat dan weer wel ;D

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

gefeliciteerd!

(en ook voor de eerdere meldingen die ik heb gemist)

 

even off topic (of eigenlijk toch niet): krijg je tegenwoordig van de gyneacoloog het advies om na een keizersnede ervoor te zorgen dat de baby op een andere manier aan zijn broodnodige bacterie start komt? m.a.w. wordt er een probiotica supplement geadviseerd?

 

 

 

Ik zie een toch wel erg treffende gelijkenis met pappa, of komt dat alleen door het kapsel? :)

sowieso beter dan jouw oranje kapsel ..... :P ;D

 

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
even off topic (of eigenlijk toch niet): krijg je tegenwoordig van de gyneacoloog het advies om na een keizersnede ervoor te zorgen dat de baby op een andere manier aan zijn broodnodige bacterie start komt? m.a.w. wordt er een probiotica supplement geadviseerd?

kort antwoord: nee

 

iets langer antwoord: broodnodige bacterie?? wat voor broodnodige bacterie? beide kids van mij zijn met keizersnede geboren maar heb nog nooit iets gehoort over een broodnodige bacterie of probiotica.

Link naar reactie

even off topic (of eigenlijk toch niet): krijg je tegenwoordig van de gyneacoloog het advies om na een keizersnede ervoor te zorgen dat de baby op een andere manier aan zijn broodnodige bacterie start komt? m.a.w. wordt er een probiotica supplement geadviseerd?

 

Dat hebben wij ook niet geadviseerd gekregen. Dé manier voor een baby om aan zijn/haar noodzakelijkheden te komen is volgens mij toch via borstvoeding.

Welk type ondernemer ben jij? doe de gratis ondernemersscan: http://www.kinsent.nl/scan

 

Twitter: http://twitter.com/wbrand

Link naar reactie

inderdaad, dat heb je goed geraden.

 

heeft overigens niets te maken met verkoop van mij, je kan het bij de betere drogist halen.

het is bedoeld als goede tip, doe er je voordeel mee. (goed voor je eigen nachtrust ;D).

 

ik zal dit topic niet verder vervuilen, voor verdere vragen mag je altijd een pm eraan wagen.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

ik zie het ook niet als verkoop praat ofzo, gewoon benieuwd aangezien ik 2 kinderen heb die met keizersnede geboren zijn en nog nooit van gehoort heb.

Overigens is mijn nachtrust ondertussen weer erg goed aangezien de kleine alweer 1 1/2 maand elke nacht gewoon doorslaapt.

Link naar reactie

Uitkering voor zwangere zelfstandigen in EU

4 aug 2010, 12:38 uur

 

BRUSSEL (AFN) - Zelfstandige ondernemers in de EU-lidstaten hebben voortaan recht op een uitkering van minimaal veertien weken, als ze met zwangerschapsverlof gaan. EU-wetgeving daarover is woensdag in werking getreden. Het Europees Parlement en de lidstaten zetten eerder dit jaar het licht op groen voor de nieuwe regel.

 

In Nederland hebben zwangere onderneemsters al sinds enkele jaren recht op een uitkering van zestien weken tijdens hun zwangerschapsverlof. Maar in een aantal andere EU-landen bestond een dergelijke regeling nog niet.

 

Volgens eurocommissaris Viviane Reding (Justitie) betekent de inwerkingtreding van de nieuwe EU-wetgeving een betere sociale bescherming voor miljoenen vrouwen op de arbeidsmarkt, waardoor het vrouwelijk ondernemerschap wordt bevorderd.

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Aha, dan kunnen we dus weer mooi 2 weken wegbezuinigen.

 

Toch mooi dat er nu ook in andere landen een regeling geldt. Wanneer komt nu het betaald vaderschapsverlof? Lijkt me mooi als dat vanaf, zeg, komende januari of zo in zou gaan ;) :) 8)

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.