HL Babyboom

Aanbevolen berichten

Iedereen bedankt voor de felicitaties:-)

 

Moeder is moe (na een halve nacht van darmkrampjes van de kleine) maar verder gaat dat goed, loopt alweer door ziekenhuis en zeurt doktoren aan het hoofd of ze vandaag naar huis kan met de kleine (officieel zou dat vanwege keizersnede pas woensdag zijn) ;D

 

Papa is verder beetje ontregeld van het heen en weer rennen en het doen van enkel de allergrootste haast klussen voor het bedrijf maar zal het ook wel weer overleven;-)

 

wel snel foto posten he.

zie bijlage...

fleur2-klein.thumb.JPG.3695e3281870b9cae74f91c0623850bb.JPG

Link naar reactie

Van harte gefeliciteerd.....prachtige baby....

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie

 

@karinvb : Bericht van Joost hier is off-topic. Onze nachtbraker plaatste zijn 6000ste bericht (geheel in functie ;)) afgelopen nacht om 1.22 en 33 seconden.... Maar ik ben het met je eens, dat dit bericht mooier is !

 

even meer offtopic:

 

klopt, off topic posts tellen niet mee in het aantal berichten. Overigens, ik was me er wel bewust van dat de teller op 6.000 stond, dus ergens heeft Karin mij goed ingeschat ;)

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Hallo allemaal , even een berichtje van mama zelf.

Dank jullie wel voor de vele felicitatie's.

Het was een hele bevalling om het maar even zo te noemen, maar we zijn gelukkig weer thuis ;)

 

 

Enne......een nummertje 3 voorlopig ff niet >;(

 

Nogmaals bedankt allemaal!!!

 

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid.

 

En ik snap dat je nog even niet aan nummer 3 moet denken, ;D

 

 

Link naar reactie

Walter en InnovaTex beide van harte gefeliciteerd. Uiteraard ook voor de vrouw/vriendin en al aanwezige kids!

Blijft toch het mooiste wat er is zo een kleine, kan geen enkel zakelijk succes ooit tegenop!

 

Keizersnede is wat minder (beide van mij ook met keizersnede ter wereld gekomen) maar belangrijkste is dat moeder en kind verder gezond zijn.

 

De jongste van mij is nu iets meer als 2 maanden oud en slaapt sinds 2 weken vrij regelmatig snachts lekker door. dus hopelijk geld dat bij jullie ook en heb je straks weer wat om naar uit te kijken (is echt heerlijk als je voor het eerst weer een nacht helemaal kan doorslapen).

 

Geniet er in elkgeval van.

Link naar reactie

Joost,

 

Hoe groter de baby hoe mooier de 3d/4d echo naar ik mij heb laten vertellen. Kijk hier maar eens van het echo bureau bij ons in het dorp.

 

Kennissen van ons hebben geloof ik zo'n foto laten maken ronde de 28e week.

 

Ik/wij hebben het overigens nooit laten doen bij onze 2 kinderen, vonden het er te eng uitzien, maar hoor de laatste tijd toch wel steeds meer positieve dingen over.

 

groet

erik

Link naar reactie

al 3D/4D echo laten maken?

 

20 weken echo al gehad. Alles zit erop en eraan ;)

 

3D/4D is het al te laat voor. Dat kon tm week 12 als ik het me goed herinner

 

Echo kan vanaf 12 weken maar is op zijn mooist rond de 27/28 weken.

Wij hebben hem zelf ook in die periode laten maken bij de verwachtkamer.

Op dat moment krijgen ze niet meer het kind volledig in beeld maar heeft het kind wel het mooiste uiterlijk voor zo een echo (beeje vol gezichtje enzo).

Link naar reactie

Gefeliciteerd papa's!!

 

Ik ben dolblij dat die periode ondertussen achter me ligt, overigens. Want, papa's, het wordt pas echt leuk als ze gaan lopen en rotzooi trappen. Het zijn ondeugende huftertjes (mijn twee jongens meer dan mijn dochter), maar ik moet vaak moeite doen niet hard te lachen als ze met een grote grijns de grootste ongein uithalen. Probeer dan maar eens streng te blijven ;-)

 

En de: "Mama, ik heb je zo gemist" die ik gisteren hoorde toen ik mijn dochter ging ophalen van een logeerpartij bij oma, was onbetaalbaar.

 

Jep, cliche, maar al die stomme cliches zijn waar. Behalve de "je krijgt er zoveel voor terug". (wat dan? Poepluiers, kots, gebroken vazen, vette vingers op het raam... wat?)

Link naar reactie

Maandag 28 juni was het voor ons zover, na een vlekkeloze zwangerschap werd het in de laatste weken toch wat spannender: Zo rond de 35e week lag de baby opeens in een stuit, draaide zich een weekje later weer netjes om. Om vervolgens een week later wederom in een stuitligging te komen.

 

Na een draaipoging door de gynaecoloog hebben we het besluit genomen te kiezen voor een geplande keizersnede.

 

Bizar om mee te maken als aanstaande papa daar zo in de operatiekamer maar letterlijk binnen het kwartier was het zover en mochten mijn vriendin en ik voor het eerst onze dochter aanschouwen :) :) :) :) :)

 

Moeder en dochter maken het zeer goed en over een paar dagen komen ze huiswaarts, in de tussentijd pendel ik op en neer richting ziekenhuis.

 

We hebben onze lieve dochter Mirana genoemd en als tweede naam heeft ze Skye gekregen. We zijn zeer trots op ons kleine mediaschaapje ;)

 

Hoewel 2010 een geweldig jaar is voor ons bedrijf, met een niet aflatende stroom opdrachten (ook meteen de reden dat ik de laatste maanden weinig op HL actief ben geweest, gewoonweg TE druk), is de geboorte van je kind toch echt van een hele andere orde van grootte. Het klinkt zo cliché maar alles wordt echt anders als je voor het eerst dat kleine wolkje in je armen hebt.

 

Dat is pas het ultieme YES! moment :)

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.