HL Babyboom

Aanbevolen berichten

Aah wat ’n leuke foto’s allemaal! love.gif

@Manon: je kindje wordt al groot zeg! Ik had ooit via twitter of je site ’n foto van haar gezien, toen was ze nog echt ’n kleuter maar nu is ze al echt ’n meisje. :)

 

@Joost en Sander: mooie meisjes, leuk ook zo de verschillen te zien wat leeftijdsverschil betreft.

@Marcel: echt mooie meiden! Haha ik heb geen kinderen maar ik snap wat je bedoelt, ik herinner ineens weer wat mijn vader altijd zei toen ik klein kindje was en vlak voor school begon niet kon slapen: fantaseren over vakantie aan het strand en dan volgende dag vertellen hoeveel ijsjes je had gegeten. ;-)

 

 

Link naar reactie

Nou, als iedereen zulke mooie foto's plaatst, kan ik ook niet achterblijven ;D

 

Ik vind het leuk om jullie te kunnen vertellen dat als alles meezit, mijn vriendin Renske en ik rond 6 juli ons eerste kindje tegemoet mogen zien!!

 

Bij deze dus alvast de allereerste foto van ons kindje, zodra er meer te zien is laat ik het natuurlijk weten :)

echo.thumb.gif.bc958a9082f955691f5d5cfdc90efdd9.gif

Link naar reactie

@ronaldinho en @Jeroen: wat een mooie, persoonlijke berichten. Dat maakt voor straks alleen maar nieuwsgieriger. Dat jullie vrouwen een prettig verloop van de zwangerschap mogen hebben!

 

Met vriendelijke groet,

 

Wigbolt

Link naar reactie

Jazeker :)

Mijn vrouw werd al enige tijd een paar keer per nacht wakker geschopt, maar sinds deze week mag ik ook meedoen met het ritme! Maar hij is het zeker waard.

 

je zou bijna jouw mededeling over het hoofd zien :-[

 

Van harte man! Is hij nu al geboren of deel je nu met je vrouw de nachtelijke onrusten tijdens de zwangerschap?

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

@Jeroen: wat 'n geweldig leuk nieuws, gefeliciteerd! Hopelijk verloopt de zwangerschap voorspoedig zonder irritante bijwerkingen. :) Ik zie het al voor me als het kindje er is, leert ze veel via software, kan ze meteen van groep 3 naar groep 6. ;D

 

@ronald: ook jij gefeliciteerd, per ongeluk over het hoofd gezien! Althans, neem aan dat de geboorte dus al is geweest? Omdat je het over 'hij' hebt....

Link naar reactie

Na wat radiostilte de afgelopen anderhalve week, vind ik het erg leuk om met jullie te kunnen delen dat Renske en ik op 20 juli om 23:38 de trotse ouders zijn geworden van Ninthe!

 

De bevalling vorige week woensdag was na 24 uur weeën uiteindelijk kort en heftig. Moeder en dochter maken het meteen vanaf de geboorte heel goed: Renske was al na een dag weer op de been en voelt zich goed en Ninthe eet goed en slaapt goed, ze reageert al op ons en is als ze geen honger of af en toe wat darmkrampjes heeft, een heel tevreden kindje.

 

De bevalling en het vaderschap zijn heel bijzonder, ik vind het prachtig om mee te maken. Van te voren hadden meerdere mensen ook hier op Higherlevel.nl tegen me gezegd dat het een bijzondere ervaring zal zijn die grote indruk zal maken en ook dat je pas echt weet hoe het is als het zover is. En dat laatste is ook echt zo! Ik vond en vind het heel bijzonder om mee te maken.

 

En om af te sluiten: natuurlijk enkele foto's! Sommige van redelijk snel na de geboorte en ééntje zelfs van gisteren, dus dan hebben jullie meteen een goede indruk van Ninthe :)

ninthe.thumb.jpg.1d8f7c683ee1437bbc6d7cec287318f3.jpg

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

FANTASTISCH !!!! Baby's zijn en blijven mooi, maar de ervaring die je als vader hebt lijkt mij inderdad bijzonder.

 

Zoals op email gemeld.... GEFELICITEERD geniet er van. Dat gaat wel lukken totdat ze puber is ;)

 

Tot snel off line.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

@Jeroen: van harte gefeliciteerd, een wolk van een baby en een nieuwe dimensie in je leven, geniet ervan!

 

Baby's krijgen is lang geleden voor mij maar ik hoop eind oktober voor het eerst oma (oef wat klinkt dat oud!) te worden, mijn (stief)dochter verwacht een meisje.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Zoals op email gemeld.... GEFELICITEERD geniet er van. Dat gaat wel lukken totdat ze puber is

 

Van Harte, en die puberfase kom je ook wel door. (in die periode is mijn haar wel snel grijs geworden ;D) zegt een vader van twee koters van 20 en 23.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.