Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
maxiem
maxiem
Beste,
Ben in de gelegenheid om binnen nu en 1.5 jaar een fabrieksagentschap benelux over te nemen van een buitenlandse (europese) fabriek. Heb goed kontakt met de huidige agent. Die wil er op die termijn mee stoppen en gunt mij in princiepe de handel. De intentie is er. Feitelijk is er verder nog niets concreets vastgelegt, de commissies die binnenkomen, liggen tussen de 150000 en 200000 euro.
Wat ik me afvraag is of er standaards zijn bij dit soort overnames. Bv. wat zijn gebruikelijke overname bedragen/ percentages/ formules. Zijn er zaken waar ik speciaal op moet letten of voor moet waken. Voordat we om de tafel gaan wil ik graag wat ammunitie en tips van mensen die hier ervaringen mee hebben.
zie uw reactie graag tegemoet.
m.vr.gr. Maxiem.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag