• 0

boekhoudprogramma gekoppeld aan webshop

Voor een beginnende webshop ben ik op zoek naar een boekhoudprogramma. Het liefst zou ik een programma hebben dat makkelijk te koppelen is aan een webshop of een webshop met een boekhoudfunctionaliteit. Heeft iemand hier eravring mee en welk programma gebruiken jullie dan?

 

Daarnaast ben ik een leek op het gebied van boekhouding. Is een een cursus handig/zinvol of zouden jullie me gewoon een goed boek adviseren.

 

Alvast bedankt,

 

Joke

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

25 antwoorden op deze vraag

  • 0

Misschien dat Snelstart een oplossing is. Snelstart heeft boekhoudprogramma's die direct te koppelen zijn met o.a. een webshopprogramma. Op de website staan een aantal pakketten genoemd waar al een koppeliing mee is.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
  • 0

Hi,

 

Al eens gekeken bij OSFinancial? Het is open source pakket en voor de standaard boekhouding delen gratis. Er werken al diverse webshops mee volgens mij. Verder is er ook een actief forum voor vragen etc.

Ik werk er voor mezelf en mijn klanten mee en vindt het erg makkelijk werken.

 

Met vriendelijke groet,

 

Yvette

 

www.skyb-administraties.nl: persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

Link naar reactie
  • 0

Al eens gekeken bij OSFinancial? ....Ik werk er voor mezelf en mijn klanten mee en vindt het erg makkelijk werken.

 

Ik werk er zelf ook mee (in combinatie met oscommerce webshop) en vind het zeker geen makkelijk pakket als je geen verstand hebt van boekhouden. Het is standaard wel een heel volledig pakket en uitbreidingen zijn niet duur in vergelijking met vele andere software.

Link naar reactie
  • 0
Ik werk er zelf ook mee (in combinatie met oscommerce webshop) en vind het zeker geen makkelijk pakket als je geen verstand hebt van boekhouden. Het is standaard wel een heel volledig pakket en uitbreidingen zijn niet duur in vergelijking met vele andere software.

 

Bestaat er überhaupt een boekhoudpakket dat makkelijk is terwijl je zelf geen verstand van boekhouden hebt?

 

Ik heb al met aardig wat pakketten ervaring van een simpele Davilex voor een vereniging, Queen, King, Exact etc. maar geen enkel pakket is echt makkelijk te noemen als je niet eens weet wat een journaalpost is of een grootboek.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Bestaat er überhaupt een boekhoudpakket dat makkelijk is terwijl je zelf geen verstand van boekhouden hebt?

 

Idiot proof zal er wel niet zijn :P

 

Een pakket dat je door de meest gebruikelijke handelingen heen loost zal er vast wel zijn. Is Snelstart niet zo'n soort software?

 

Wat ik wil aangeven is dat osFinancials zeker niet het makkelijkste pakket is en als je zelfs boekhouden op zich nog moet leren is er makkelijkere software.

Link naar reactie
  • 0

Persoonlijk weet ik er natuurlijk wel wat van af natuurlijk ;D

Meestal leg ik het boekhoudkunige deel van OSFinancial eerst even persoonlijk uit bij mijn klanten. Ook help/doe ik de boekhoudkundige inrichting voor ze. Daarna is het geen echte moeite meer voor ze. En als ze vragen hebben help ik ze of als ik er niet uitkom kunnen ze erg makkelijk bij het forum of het OSFinancial team terecht.

 

Ik heb boekhoudkundig gewerkt met Exact, Accountview, Imuis en Omegon. Maar persoonlijk vind ik deze pakketten niet makkelijker. Over koppelingen met web etc. kan ik niet meepraten. Daar heb ik geen verstand van.

Wat ik wel weet is dat ze een stuk duurder zijn dan OSFinancial. Voor een kleine of net startende ondernemer is het aanschaffen van zo'n pakket dan vaak toch te duur.

 

www.skyb-administraties.nl: persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.