• 0

Wat vinden jullie van mijn eerste webshop?

Omschrijving van je concept:

Ik verkoop de Invisible Shield voor de iPhone 3GS.

Dit is een vrijwel onzichtbare bescherming voornamelijk om krassen op de telefoon te voorkomen.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een tijdje geleden heb ik een topic geopend, met het idee een webshop te starten.

Nogmaals bedankt voor de input in dit topic!

 

Ik heb inmiddels de eerste voorraad thuis liggen

Uiteraard lees ik het HL forum elke dag om algemene kennis over vanalles en nog wat op te doen.

Daarnaast heb ik uren op verschillende virtuemart en joomla forums doorgebracht om de site te maken.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik heb deze webshop opgezet om

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Eigenlijk is het niet anders dan bestaande concepten.

Wel voordeliger dan bepaalde aanbieders.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Na 100+ uur(er veel tijd voor een simpele webshop maar ik ben nog een beginner en heb eigenlijk totaal geen kennis van html en php) is mijn webshop redelijk gevorderd; echter naar mijn mening nog niet helemaal af. Het een en ander moet denk ik nog veranderd worden aan in iedergeval de hoofdpagina en productpagina.

Feedback kwa layout, geplaatste informatie, onduidelijkheden. Feedback is altijd goed!

 

Graag zie ik jullie meningen en correcties tegemoet.

Iedereen is vrij om een test bestelling te plaatsen trouwens.

 

Vriendelijke groet,

Sjoerd

 

link: www.beschermjeiPhone.nl

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zaken die mij opvallen waar je wellicht je voordeel me kan doen:

 

Ideal logo mag best kleiner en toch echt geen .bmp. maak er een .png van.

Instructies niet allen als PDF maar ook als HTML teks beschikbaar maken.

Voorwaarden dito

Sterkte van militair niveau

Ik ben 6 jaar lang beroepsmilitair geweest en kan je zeggen dat dit geen goede indruk maakt en geeft mij de indruk dat het juist niet goed beschermd.

 

Bovendien vind ik je header niet echt indrukwekkend. Een mooi logo zou niet misstaan. Kijk naar je concurrent i shield punt nl. Zij hebben ook meer info op de site staan, onder andere over zichzelf en een FAQ. Dit schept meer vertrouwen en is beter voor je Google indexering.

 

Succes er mee!

Link naar reactie
  • 0

Misschien komt het omdat je aan het programmeren bent, maar ik krijg momenteel zowel op de contactpagina als op de pagina 'foto's' heel veel PHP-foutmeldingen.

Daarnaast nog een tip: gebruik een SSL-certificaat voor het afrekenproces. Nu worden de klantgegevens nog onbeveiligd verzonden over het internet. Een SSL-certificaat zorgt voor een veilige afhandeling én een betere uitstraling. Mocht je daar nog vragen over hebben dan kun je me een berichtje sturen.

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Link naar reactie
  • 0

Bij het plaatsen van een bestelling, kreeg ik een foutmelding in het script te zien voordat ik doorgestuurd werd naar de 'afrekenen' pagina.

 

Op basis van de vormgeving zullen weinig hoesjes verkocht worden. Het ziet er simpel uit en het heeft de uitstraling van een klein project, 'even tussendoor'. Mocht je serieus deze webshop willen gaan opbouwen, dan zul je iets aan de vormgeving moeten doen. Anders is het voordeel van een online winkel grotendeels verdwenen. De meeste klanten zullen dan waarschijnlijk vanuit jouw directe netwerk op de site komen. Zijn er geen e-commerce templates voor Joomla?

 

Waarom heb je trouwens niet gekozen voor Magento, osCommerce of mijnwinkel.nl? Je zult daarmee meer mogelijkheden hebben en waarschijnlijk goede pre-made templates kunnen vinden. Zeker de moeite waard om naar te kijken! Succes.

 

 

http://www.adfactor.nl - Sponsored content & display advertising
Link naar reactie
  • 0

Waarom verkoop je dit soort artikelen niet gewoon via marktplaats en eBay? De webshop van de concurrent verslaat je nu op alle punten.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Bij het plaatsen van een bestelling, kreeg ik een foutmelding in het script te zien voordat ik doorgestuurd werd naar de 'afrekenen' pagina.

Ik zie het inderdaad, voorheen werkte dit trouwens wel gewoon goed, maar ben sinds gister weer aan het kuntselen dus dat is waarschijnlijk de reden.

 

Ik ga eens goed zoeken naar een andere vormgeving.

 

Op marktplaats en ebay leek me niet z'n goed idee. Ik heb wel een advertentie gehad op marktplaats maar daar worden per dag zoveel advertenties geplaatst in deze rubriek; dat het me geen goede optie leek.

Daarnaast is er best veel zoekverkeer via google naar het product. Met een goede adwords campange hoop ik leads binnen te krijgen.

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Het is nog een beetje simpel vindt je zelf niet? Ik vind het nog standaard en zou in mijn 1e blik niet zeggen dat het een webshop zou zijn. Gerbuik eens een mooi template voor je webshop uniek is altijd het beste. Zorg er voor dat het betrouwbaar overkomt kijk desnoods bij je concurrenten hoe zij dit aanpakken.

 

Tipje; Ik zou voor het systeem Magento kiezen en dan een mooi uniek template laten maken voor je webshop.

 

Ik wens je veel succes

 

Met vriendelijke groet,

Nick van Beers

Link naar reactie
  • 0

Op dit moment denk ik er eerlijk gezegd niet over om over te stappen, ik heb nu namelijk eindelijk joomla & virtuemart een beetje onder de knie, achter de schermen werkt het na 25 tests ook goed.

 

Maar graag zie ik inderdaad wel een goed onderbouwde mening waarom ik over zou moeten stappen naar een ander systeem.

 

Ik ben nu nog vooral aan het stoeien met de layout, en nav tips meer inhoud op mijn site.

Momenteel aan het testen hoe het eruit ziet om de hoofdpagina te gebruiken om gelijk te bestellen

 

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Natuurlijk ander zeg ik zo iets niet.

 

Magento's intuïtieve beheer interface bevat krachtige marketing, zoekmachine optimalisatie en catalogus-management tools om winkeliers de mogelijkheid te geven om sites te bouwen die zijn afgestemd op hun unieke zakelijke behoeften.

 

Dat is waarom ik het hem aanraad!

 

Met vriendelijke groet,

Nick van Beers

Link naar reactie
  • 0

Magento is inderdaad een krachtiger systeem, maar dit gaat echter om maar één product, met een paar pagina's.

Voor joomla/virtuemart zijn echter ook seo modules te verkrijgen, en seo friendly url's zijn er al.

 

De site werkt bij mij snel is overzichtelijk.

Een mooi logo zou misschien links boven extra aandacht trekken. Een telefoonnummer of contact gegevens die direct te zien zijn wekt ook meer vertrouwen!

Link naar reactie
  • 0

Met oscommerce en virtuamart en andere

open sources. En magento springt er zeker

bovenuit! Is maar een mening hoor jij kunt

het natuurlijk anders vinden.

 

Hoi Nick,

 

Natuurlijk is het een mening. Maar meningen worden pas echt interessant en hebben pas waarde als ze beargumenteerd worden.

 

Voorbeeld: Als jij stelt dat magento er bovenuit springt vanwege de uitgebreide multi-shop mogelijkheden in één database dan is dat voor jou een valide argument. Als TS geen interesse heeft in meerdere webshops die uit één database gevuld worden dan is jouw mening voor TS weer wat minder relevant geworden aangezien het argument voor haar niet interessant is.

 

En vooral bij iemand die ervaring heeft met meerdere paketten ben ik dus wel benieuwd naar je argumentatie:

 

Welke modules van magento zijn zoveel beter dan bijvoorbeeld virtuemart en waarom?

Link naar reactie
  • 0

Vind de pagina "Product informatie" nogal raar. Ik verwacht daar een beschrijving (tekst), afbeeldingen, voorraadindicatie en een knop om af te rekenen. Video's mogen natuurlijk ook, maar da's meer een extra. Zou trouwens ook nog een privacy policy toevoegen. Ook nergens informatie i.v.m. garantie, retourneren, betaalmethoden,... Overigens zie ik alleen een iDeal image staan (die veel te groot is), dus neem ik ook aan dat dit je enige betaalmethode is? Zou zeggen, doe daar Paypal bij! Dan heb je in 1 klap Paypal, Visa, Mastercard en Amex. Is toch prettiger als je kan kiezen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.