Ik heb een vraagje. Ik ben recentelijk geadviseerd door een jurist om mijn algemene voorwaarden op de achterzijde van mijn offertes/facturen af te drukken. Op deze manier heb ik mijn algemene voorwaarden kenbaar gemaakt en sta ik juridisch dus ijzersterk is mij verteld door deze jurist.
Maar mijn algemene voorwaarden zijn 5 pagina's lang dus het is vrijwel onmogelijk om dit op de achterzijde te drukken aangezien het ook nog leesbaar moet blijven. Dus zal ik de algemene voorwaarden steeds in de bijlage moeten stoppen (als ik bijv een offerte/factuur via de e-mail verstuur) en vragen voor een handtekening voor akkoord. Dan pas gelden mijn algemene voorwaarden toch?
Kan mij iemand hierover wat advies op tips geven of hoe doen jullie dit?
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.
Join the conversation
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik ben recentelijk geadviseerd door een jurist om mijn algemene voorwaarden op de achterzijde van mijn offertes/facturen af te drukken. Op deze manier heb ik mijn algemene voorwaarden kenbaar gemaakt en sta ik juridisch dus ijzersterk is mij verteld door deze jurist.
Maar mijn algemene voorwaarden zijn 5 pagina's lang dus het is vrijwel onmogelijk om dit op de achterzijde te drukken aangezien het ook nog leesbaar moet blijven. Dus zal ik de algemene voorwaarden steeds in de bijlage moeten stoppen (als ik bijv een offerte/factuur via de e-mail verstuur) en vragen voor een handtekening voor akkoord. Dan pas gelden mijn algemene voorwaarden toch?
Kan mij iemand hierover wat advies op tips geven of hoe doen jullie dit?
Alvast bedankt!
Algemene_voorwaarden_2.doc
Link to post
Share on other sites