nee zeggen tegen 10 miljard dollar?

Aanbevolen berichten

Met die 10 miljard in je hand heb je toch niets meer te maken met Microsoft...? ;D Zijn natuurlijk ook alleen maar geruchten, maar kan me het vanuit Microsoft wel voorstellen. Als het echt zo is dan is inderdaad de vraag: hoe zeker ben je van jezelf. Ik heb al eerder aangekaart dat het business model van Google redelijk smal is en nieuwe trends op internet razendsnel verschuivingen kunnen veroorzaken. Risico van niet ingaan op het bod is natuurlijk dat Microsoft heel zwaar gaat inzetten op 'zoeken'. Goede stroomlijning in de browser (wat Google nu ook aan het doen is) en nieuwe ontwikkelingen kunnen van MS wel eens een gedegen concurrent maken van Google.

 

Wordt vervolgd.....

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

als je 10 miljard overname geld hebt... dan heb je minimaal hetzelfde bedrag klaar liggen om serieus de concurrentie aan te gaan. De geruchten gaan al een tijdje dat Microsoft en Google zeer actief knappe koppen aan het inhuren zijn (ze proberen de kennis te bezitten).

 

Sun had ooit een reclame campagne: "Powered with the dot anyone can be a threat!"

 

Dat zou wel door mijn hoofd heen galmen als ik NEE zou zeggen tegen 10 miljard... Maarja, dat is ondernemen. Beslissingen nemen zoal JIJ denkt dat ze goed zijn. Ik ben meer fan van Google dan van Microsoft, maar toch denk ik dat Microsoft (met hun install base) wel eens de ondergang van google zou kunnen zijn.

 

Een geïnstalleerde applicatie is volgens mij namelijk veel meer waard dan een favoriete webpagina. De applicaties van google vind ik dus wel een slimme zet, maar ze draaien op Microsoft...

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.