• 0

Nieuw bedrijf + nieuw huisje, hoe internet/tv laten verlopen.

Per 01-01-2010 ben ik samen met mijn vriendin een VOF gestart en ook verhuisd naar van een kamer naar de appartement.

Nu moeten we natuurlijk internet en tv hebben in onze nieuwe woning.

 

Onze VOF houd zich bezig met digitale beeldbewerking van video/ film/ muziekvideos/ tv vormgeving en soms ook promo websites.

 

Ons oog is kwa kosten gevallen om ziggo 3in1 plus, vooral omdat de internet upload van 3mbit (stracks 4) voor het uploaden van grote bestanden heel belangrijk voor ons is. En als het goed gaat kunnen we elk moment naar 10mbit up bij ziggo (ook gelukkig weer down elke maand).

 

Telefoon zit er bij in maar die gaan we niet eens aansluiten omdat we alleen onze mobieltjes gebruiken.

 

Omdat we nog niet onze eigen studio kunnen veroorloven werken we vanaf thuis.

 

Nu vroeg ik me af hoe ik het beste de alles kon laten lopen. Aangezien we internet 90% zakelijk gebruiken en TV ons vakgebied is.

 

Het idee was om dan het op mijn naam te zetten en dan van de zakelijke rekening te laten afschrijven. Naast computer apparatuur zal dit onze grootse kostenpost worden.

 

Of zal dit niet getolereerd worden en moet ik het privé aan laten sluiten en dan een gedeelte declareren bij de VOF?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    16 leden, 296 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.