• 0

Hoe maak ik een voorstel tot samenwerking?

Beste higher's,

 

Ik ben hier nieuw en ook als ondernemer. Ik zit nu met een businesspartner die mij een zakelijke voorstel moet opstellen voor hem.

Maar omdat ik pas een beginner ben op dat vlak, kunnen jullie me helpen, hoe die voorstel eruit moet zien? Of hebt u een voorbeeld ervan?

 

Daarom ben ik jullie uiterst dankbaar voor jullie hulp.

 

groetjes

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zocht naar een nieuwe business partner en ik had vele advertenties geplaats op internet, en krijg een reactie van iemand die interesse heeft in mijn business. Ik heb met hem paar keer afgesproken , tot mijn gevoel komt alles goed uit, behalve op 1 vraag. Hij vroeg naar een business voorstel (hoe de samenwerking moet gebeuren tussen mij en hem)? Ik zei ok. Waarom ik dat zei, was omdat ik geen slechte indruk wou geven.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Maar dan is het eenvoudig toch? Je zoekt een businesspartner. Hij vraagt vervolgens aan jou eens op papier uit te werken hoe de samenwerking er uit gaat zien, wat hij er voor krijgt, wat hij ervoor moet doen, wat jouw visie is, jouw ideeën en wensen, alles wat maar nodig is voor hem om een goed beeld te krijgen van hoe jij de gezamenlijke toekomst voor je ziet.

 

Op basis daarna kan hij bedenken of hij jouw visie deelt en of jullie op dezelfde lijn zitten. Zijn reactie op jouw voorstel, is vervolgens voor jou weer een goede indicatie om te kijken of jij hém wel ziet zitten.

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad, maar ik zou echt niet weten, hoe de voorstel op te maken of hoe het eruit moet zien? Ik heb het idee om alleen vehaal daarover te vertellen, en dat dan op papier zetten. Maar dan lijkt het een soort verhaal op het document.

 

Hoe moet ik die voorstel op papier zetten? Ik kan al zijn vragen wel beantwoorden maar ik weet niet hoe ik dat op papier moet te zetten.

Link naar reactie
  • 0

Nee het is geen businessplan.

 

Jij zet je visie op de samenwerking op papier, hoe jij denkt dat het zou moeten en geeft ook duidelijk aan wat de verwachting is van de businesspartner en wat de partner van jou mag verwachten.

 

Dit kan verhalend, het kan puntsgewijs maar wees vooral duidelijk zodat er later nooit 'ruzie' over kan ontstaan.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.