• 0

web blog

Omschrijving van je concept:

Geachte Higherlevel leden,

 

Ik heb pas een blog gestart circa 3 weken geleden maar ik zou graag jullie reactie op mijn blog willen weten / horen.

Je zou denken ja er zijn al zoveel blog's maar ik ben bezig om reviews te schrijven over diverse beurzen die over dit

soort zaken gaan en ik heb nog veel meer in petto.

 

Klik hier

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Optimaliseren en Bouwen

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Meer mensen kennis te laten maken met het internet, en webmasters helpen

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

hier komen veel meer dingen zoals reviews en binnenkort een online Magazine.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Gewoon wat ze er van vinden.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Goedenavond Nick,

 

ik ben misschien niet de juiste persoon voor de volgende boodschap, maar ik zou je er toch mee willen helpen. Ik heb het vermoeden dat jouw berichten op Higherlevel met de nodige weerstand worden ontvangen door jouw (jeugdige) profielfoto. Misschien is het handig om iets over jezelf als ondernemer (leeftijd, opleiding of achtergrond) te vertellen, voordat je over je activiteiten begint.

 

Succes!

 

Groet,

 

Highio

 

P.S. geef je concept iets meer inhoud, i.p.v. beloften naar de toekomst

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Nick,

 

ik denk dat ze wel in verband met elkaar staan. Ik zie heel weinig content, maar veel externe verwijzingen. Doe je e.e.a. in overleg? Je 'framework' staat, nu is het tijd voor 'content' en 'references'.

 

Wat is jouw juridische ervaring, marketingervaring en ervaring als webmaster?

 

Dit is niet zo zeer mijn vraag, maar volgens mij de eerste vraag van iedere bezoeker.

 

Mvg,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Beste Nick,

 

ik wil het in de eerste plaats constructief houden. Wie zijn die 'iemanden'? 'Ze' en 'grote bedrijven' heeft geen waarde.

 

Succes overigens!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Laten we dat gezeur over de persoon even achterwege laten. Er wordt feedback gevraagd over een website. Het gaat om de inhoud, niet om de persoon.

 

Na drie weken valt er nauwelijks meer over te zeggen dan dat het potentie heeft. Zorg voor unieke content in plaats van verwijzen naar wat anderen hebben geschreven. Even wordt het schrijven van reviews genoemd. Prima, heel goed. Als u het interessant kunt brengen, dan zal het zeker kunnen bijdragen aan uw doel om te informeren en te helpen.

Laat uw klanten snel en eenvoudig hun afspraken bij u plannen:

http://afspraak.misdefinitie.nl

Maatschappelijke weblog:

http://www.misdefinitie.nl

Link naar reactie
  • 0

Laten we dat gezeur over de persoon even achterwege laten. Er wordt feedback gevraagd over een website. Het gaat om de inhoud, niet om de persoon.

 

Na drie weken valt er nauwelijks meer over te zeggen dan dat het potentie heeft. Zorg voor unieke content in plaats van verwijzen naar wat anderen hebben geschreven. Even wordt het schrijven van reviews genoemd. Prima, heel goed. Als u het interessant kunt brengen, dan zal het zeker kunnen bijdragen aan uw doel om te informeren en te helpen.

 

Bedankt voor je reactie, hij is ook maar net 2,5 weken online.

1+ reus

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het zelf erg prettig om meteen te zien wat ik kan verwachten op een site. Internet-blog is te vaag voor mij, zeker als ik daaronder de verschillende kopjes zie staan.

Dus misschien even heel duidelijk bovenaan een 'slogan' waar je site over gaat.

 

Heb je afspraken met de mensen waar je stukjes van overneemt? Zoals bijvoorbeeld de ICT jurist?

Link naar reactie
  • 0

Ik zal het on-topic houden, voor de afwisseling.

 

Ik vind je blog erg 'koud'. Het triggert niet heel erg. Ik ben nu 3 minuten op je site, maar heb eigenlijk nog geen woord gelezen. Waarom? Omdat ik niet geprikkeld word om iets te lezen. Dat is erg jammer. Maak het wat 'wamer', gebruik kleuren en vooral plaatjes. Ik zie geen een plaatje namelijk. Ja, de reclame-banner, maar dat vindt ik eerder negatief dan positief. Fleur het wat op, nodigt al veel meer uit.

Ook mis ik, zoals eerder aangegeven, het persoonlijke. Nu kun je je afvragen hoe je een web-blog persoonlijk maakt, maar het antwoord hierop is reeds gegeven. Namelijk een 'over ons'. Als je het al teveel moeite vind om dit bij te houden, twijfel ik er eerlijk gezegd aan of je wel de motivatie hebt/vind om je blog bij te houden. Want het kennen van de mensen achter de artikelen, maakt het lezen van de artikelen zelf leuk(er). Precies hetzelfde voor het gehele blog.

 

Het laatste; niet verstandig om te reageren om je eigen artikelen lijkt me. Lijkt het net of je jezelf veren opsteekt. Staat onprofessioneel. Ik wens je desondanks veel succes.

 

 

Philippe

 

 

Link naar reactie
  • 0

Laten we dat gezeur over de persoon even achterwege laten. Er wordt feedback gevraagd over een website. Het gaat om de inhoud, niet om de persoon.

 

Na drie weken valt er nauwelijks meer over te zeggen dan dat het potentie heeft. Zorg voor unieke content in plaats van verwijzen naar wat anderen hebben geschreven. Even wordt het schrijven van reviews genoemd. Prima, heel goed. Als u het interessant kunt brengen, dan zal het zeker kunnen bijdragen aan uw doel om te informeren en te helpen.

 

Blog is toch redelijk persoonlijk? Om dan te proberen meer van de persoon achter het blog te weten te komen is toch niets mis mee? Of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
  • 0

Maar in deze situatie vind ik het zelf niet persoonlijk omdat ik ook andere schrijvers heb

Mensen willen ook niet alleen informatie over jou, maar juist over de schrijvers. Als jij daar bij hoort, dan willen ze dus ook graag iets over jou weten. Anders moet je het geen blog noemen. Een 'blog' doet namelijk vermoeden dat je de personen erachter te 'zien' krijgt.

 

Gewenste antwoorden reuzen heeft ook niks met inhoud te maken.

 

Groet,

 

Highio

 

Helemaal mee eens!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Oke, bedankt voor je reactie.

 

Ik neem alles positief op als dit topic uit gerangeerd is zullen we alle dingen op papier zetten en toepassen aan de blog.

 

Nogmaals: Bedankt

 

Overigens;

 

Logo is aangepast en ben bezig met plaatjes toe te voegen aan de berichten!

Plaatjes is gelukt klik maar is een berichtje aan uit de 1,2,3 op de homepagina!

Link naar reactie
  • 1

Oke, bedankt voor je reactie.

 

Ik neem alles positief op als dit topic uit gerangeerd is zullen we alle dingen op papier zetten en toepassen aan de blog.

 

Nogmaals: Bedankt

 

Overigens;

 

Logo is aangepast en ben bezig met palatjes toe te voegen aan de berichten!

Plaatjes is gelukt klik maar is een berichtje aan uit de 1,2,3 op de homepagina!

Goed dat je er iets mee gedaan hebt! Maar ik moet wel weer eerst doorklikken wil ik dat zien. En als ik niet word 'overgehaald' om door te klikken, zie ik ze alsnog niet. Zet daarom plaatjes op de homepage en gebruik andere kleuren, dat maakt het uitnodigender.

Link naar reactie
  • 0

Beste dit heb ik zo net ook al aangepast zodat je op de index ook plaatjes ziet!

En ik ben eerlijk ziet er echt beter uit zo! Bedankt voor de tip(s)

 

Heb je nog meer tips ? :)

Kijk aan! Als ik nu op je link klik, dan heb ik echt het idee dat ik op een blog zit.

 

Ja, nog wel eem tip en die moet je zeker eens proberen. Je homepage is te lang valt me net op. En dat komt omdat je tekst bij ieder kopje te lang is. Maak die beknopter en zet daar informatie in die de lezer prikkelt om verder te lezen. Maak ieder kopje even groot als zo'n plaatje, zet je plaatjes links van de tekst en de lezer krijgt direct een perfect opsomming wat er nieuw is op je blog. En dat is wat een blog moet doen.

 

Voor de rest zou ik de achtergrond nog een kleurtje doen. Bijvoorbeeld iets lichter grijd als je header. Maar dat is mijn mening.

 

Succes!

 

 

 

Philippe

Link naar reactie
  • 0

Klein foutje bij het reactie-formulier.

 

"Schrijf jou reactie" klopt grammaticaal niet (moet zijn "Schrijf je reactie") maar is zowiezo al een beetje overbodig omdat er pal onder in grote letters "Plaats je reactie" staat.

 

Verder zou het ook handig zijn om duidelijk te maken wie je doelgroep is. Je geeft zelf in dit topic aan dat je blog bedoeld is om "Meer mensen kennis te laten maken met het internet" maar als ik je inhoud eens bekijk krijg ik de indruk dat het toch meer richting ondernemers neigt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 107 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.