• 0

web blog

Omschrijving van je concept:

Geachte Higherlevel leden,

 

Ik heb pas een blog gestart circa 3 weken geleden maar ik zou graag jullie reactie op mijn blog willen weten / horen.

Je zou denken ja er zijn al zoveel blog's maar ik ben bezig om reviews te schrijven over diverse beurzen die over dit

soort zaken gaan en ik heb nog veel meer in petto.

 

Klik hier

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Optimaliseren en Bouwen

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Meer mensen kennis te laten maken met het internet, en webmasters helpen

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

hier komen veel meer dingen zoals reviews en binnenkort een online Magazine.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Gewoon wat ze er van vinden.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste

 

Nogmaals erg bedankt, Ja ik ga me richten op ondernemers maar ben druk bezig met het schrijven artikelen voor mensen die met het internet kennis maken er staat al ergens op de blog iets van iDEAL waar ik mensen kennis mee laat maken.

 

Ik ga morgen nog even naar de meningen kijken en nog wat aanpassingen doen (zeker)

 

Alvast hartelijk bedankt ik waardeer dit echt! Heb je meer commentaar zeg het maar..

 

Groet,

Nick

Link naar reactie
  • 0

[off-topic]

 

Beste Nick,

 

Ik wil toch nog even terugkomen op de vraag en reactie van Highio en jouw respons hierop.

Wat Highio voornamelijk bedoelt, is, dat door je "jeugdige" foto, je berichten wel eens niet serieus opgepakt zouden kunnen worden.

 

Wanneer je nu je openingspost in dit topic was begonnen met :

 

"

Hallo beste forumleden,

 

Mijn naam is Nick van Beers, ik ben 17 jaar oud, en druk doende mezelf te plaatsen in ondernemersland ! Momenteel doe ik dit en dat, en sinds enige weken ben ik mijn eerste zelfstandige project begonnen : Mijn blog ....enzovoorts...."

 

 

En natuurlijk hangt er niets aan je foto of avatar, maar het is maar net hoe je binnen komt, snap je ? Hoewel je gelijk hebt, dat je respons vraagt op je blog en niet op jouw persoonlijk, vind ik je reactie op Highio dan toch een beetje overtrokken.

 

Ik denk wel, dat wanneer je zo doorgaat, je leuke en goede reactie's verder kunt verwachten. Doe er iets mee, er zitten goede tips tussen. Hoop dat je mijn reactie niet kwalijk neemt, en ik wens je verder veel succes !

 

Marcel

Link naar reactie
  • 0

Hallo Nick,

 

Ik heb je blog even bekeken. In een van je artikelen zeg je "Zorg dat je je specifiek richt op de doelgroep die je gekozen hebt". Ik denk dat dat inderdaad heel belangrijk is en daar zou je wat mij betreft nog eens naar mogen kijken.

 

Probeer je te verplaatsen in je lezers. Lees je artikelen eens door de ogen van een startende ondernemer, net begonnen met je bedrijf. En zet dan eens de pet op van een directeur van een middelgroot bedrijf en lees het artikel nog eens en probeer het verschil te proeven. Hoe wil je aangesproken worden, waar word je nieuwsgierig van zodat je meer wilt weten? En welke hulp krijg je vanuit jouw artikelen in die zoektocht naar aanvullende informatie?

 

Zo wissel je in hetzelfde bericht nogal eens tussen "je" en "u". Bijvoorbeeld in het artikel over het herkenbaar maken van je bedrijf. In de eerste zin "je kunt" en "uw bedrijf". In de tweede zin "jouw bedrijf". Kies je doelgroep en maak dit consistent.

 

Een ander voorbeeld is het artikel over Google hulpprogramma's. De ervaren webmasters zullen dit soort dingen wel weten, die volgen meestal meerdere blogs en forums. Ik kan me voorstellen dat de beginnende webmaster dit wel interessant vindt. Je zou die kunnen helpen door een link bij het artikel te plaatsen naar meer informatie over dit onderwerp. Daarnaast zijn veel mensen dol op geruchten. Je laatste zin kun je meerwaarde geven door van het woord "geruchten" een link te maken naar de plek waar je dit gerucht hebt opgepikt.

 

Tot slot: als je andere schrijvers wilt aantrekken voor je blog, dan zullen die gaan kijken waar hun artikelen terechtkomen. Nu staan er nog diverse taal- en tikfouten in je artikelen. Veel bezoekers lezen daar overheen, maar juist schrijvers letten hier erg op en zijn misschien wat huiverig om hun artikel daar tussen te plaatsen. Dus mijn advies zou zijn om je artikelen hier goed op te controleren voordat je ze plaatst. En als je dat zelf niet kunt - en je bent echt niet de enige - zoek dan iemand die dat voor je kan doen.

 

Succes en groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Hoe wil je eigenlijk met je blog geld gaan verdienen cq. wat is je verdienmodel?

 

Per slot van rekening is dit een ondernemersforum met de focus op ondernemen. Het geven van adviezen voor een hobbyblog past daar niet in, aangezien er dan een veelvoud aan te beoordelen blogs te revue kunnen passeren hier.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Hoi Nick,

 

In mijn ogen is het dus geen topic voor HigherLevel aangezien het weblog (voorlopig nog) geen commercieel doel dient en dus oneerbiedig gezegd een 'hobbyblog' is.

 

Daarnaast denk ik dat je de vorige pagina's voldoende informatie hebt gekregen om voorlopig vooruit te kunnen

 

Dit topic gaat op slot.

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.