Aanbevolen berichten

Even een testimonial voor de Higherlevels. Als dat niet gewaardeerd wordt, kan het bericht weggehaald worden.

 

Afgelopen week zelf een sessie bijgewoond van Durf te Vragen. In eerste instantie was het voor mij een beetje onduidelijk wat precies te verwachten en wat ik eruit kan halen. Borrelen of netwerken kan overal (wordt op een gegeven moment zelfs vermoeiend), maar gelijk het onbekende instappen met mijn eigen vragen en issues is misschien weer een stap te ver.

 

Maar, gelukkig dat ik er ben geweest. De combinatie van een informele sfeer met (ondernemende en willen-ondernemende) mensen om je heen zorgt er voor dat je gewoon jezelf kan zijn en gewoon, een vraag kan stellen. Maar daarnaast ook de eerlijke en straightforward antwoorden en suggesties door de mededeelnemers, waar je als aanwezige veel aan hebt.

 

Een aanrader voor iedereen die even op een andere manier zaken/vragen voor zichzelf oplossen/verduidelijken èn het gevoel heeft dat ie ook voor anderen wat kan betekenen in de zin van advies, richting geven of motivatie.

 

 

 

Always think beyond stage 1.

Link naar reactie

Ondanks dat ik geen vragen had en eigenlijk uit nieuwsgierigheid was gekomen was het een zeer nuttige en vooral ook gezellige bijeenkomst.

Het is leuk om te zien dat sommige vragen zo vreselijk veel antwoorden opleveren en de antwoorden vaak simpeler zijn dan verwacht. Dit is ook voor starters een hele mooie workshop om hun richting te vinden.

 

Voor mij persoonlijk.

Ik had af en toe wat moeite met de vragen, dit had vooral te maken met verschillende branches. Ik zit zelf in de techniek en het meeste ging over management en human resource. Maar ik hoop dat ik toch wat mensen heb kunnen helpen met hun antwoord. Ik heb wel wat leuke tips uit de antwoorden van anderen kunnen halen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.