Boekhoudprogramma wat echt aansluit HELP!
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
W-Media
Zoals jullie weten heb ik een tijd geleden een topic geopend waar veel reacties op kwamen m.b.t het op zoek zijn naar een goed boekhoudsysteem wat compatible is met OSCommerce en waar je dus je gehele shop in zou kunnen importeren.
Nu heb ik de afgelopen dagen wat gesprekken met o.a. SnelStart en OSFinancials gevoerd over hun betaalde versies en nu ik het zo zie hebben beide hun tekortkomingen. SnelStart heeft geen Parcelware in hun programma gebakken en enkele contributies zijn niet geinstalleerd en zouden custom made gemaakt moeten worden door hun. OSFinancials de gratis versie is te beperkt als je het een en ander wenst te automatiseren (wel netjes dat ze het aanbieden). En als je hun commerciele versie neemt kan je alleen hun versie van OSCommerce gebruiken terwijl ik al een shop bezit etc.
Is er geen programma wat gewoon compleet is? SnelStart is het bijna, maar net niet. OSFinancials is het zeker, maar dan moet ik teveel uit handen geven ofwel het gevoel niet meer baas in eigen toko te zijn. Ook heb ik gekeken naar Osirius, maar die zijn er nog mee bezig en dat kan een tijdje duren. WeFact is meer voor de hoster, kortom is er iemand die mij hierover goed kan informeren?
YouTube HondenSteps
HondenSteps
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag