• 0

Papieren nodig om groothandel voor voeg- en gevelrenovatie te beginnen?

Hallo,

 

Ik wil graag een groothandel voor voeg en gevelrenovatie benodigheden beginnen.

Er zijn er na mij weten in heel de regio noordbrabant nog geen die alles in huis hebben voor voeg en gevelrenovatie.

Ik heb nu een voegersbedrijf, dus ben goed op de hoogte van wat een voeger allenmaal nodig heeft.

Als ik me eigen en colega voegers na ga denk ik dat hier wel potentie voor is.

Kan iemand me hierover advieseren.

Heb ik hiervoor diploma's nodig?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Leon,

 

 

Ik waalwijk zit inderdaad een grote maar dat is een gevelrenovatiebedrijf en geen groothandel.

Je kunt alleen wat voegspijkers en truivels kopen bij een praxis die zijn overigens van slechte kwalitiet en niet voor een prof,

er komt heel wat meer bij kijken voor de sector gevelrenovatie als alleen voegspijkers.

 

Link naar reactie
  • 0

Is het voor een bedrijf niet eenvoudiger om bv via Enckevort/Destil dit soort producten te bestellen? Er zijn talloze bedrijven die in materieel voor de aannemer doen misschien niet specifiek voor voegers neemt niet weg dat die ook nagenoeg alles in huis hebben tegen waarschijnlijk lagere prijzen die een kleine groothandel kan leveren.

Niet om direct je plan onderuit te schoffelen maar ik vraag me dan ook af in hoeverre de markt niet landelijk hierin voorziet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.