Sinds een aantal maanden groeit bij mij de behoefte om als makelaar aan de slag te gaan via een eigen website.
Graag zou ik beginnen in huur bemiddeling en eventueel doorstromen naar verkoop. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik genoeg usps heb bedacht waardoor dit een succes zou kunnen worden. Hier gaat mijn vraag dan ook niet over.
Niemand gaat graag in een leeg restaurant zitten, en ditzelfde zal gelden voor mijn website. Hoe zal ik beginnen, waar haal ik mijn eerste huizen/woonruimtes vandaan om op te kunnen starten?
Wanneer iemand hierover goede ideeen heeft zou ik dit graag horen!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nupa
Nupa
Hallo Higherlevelers,
Sinds een aantal maanden groeit bij mij de behoefte om als makelaar aan de slag te gaan via een eigen website.
Graag zou ik beginnen in huur bemiddeling en eventueel doorstromen naar verkoop. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik genoeg usps heb bedacht waardoor dit een succes zou kunnen worden. Hier gaat mijn vraag dan ook niet over.
Niemand gaat graag in een leeg restaurant zitten, en ditzelfde zal gelden voor mijn website. Hoe zal ik beginnen, waar haal ik mijn eerste huizen/woonruimtes vandaan om op te kunnen starten?
Wanneer iemand hierover goede ideeen heeft zou ik dit graag horen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24725-hoe-vul-ik-als-startend-makelaar-een-nog-lege-lijst-huizen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag