• 0

Op zoek naar een frankeeroplossing

Hallo allen,

Ik ben bezig met het realiseren van een projectje voor een kennis. Hiervoor wil ik 10.000 flyers verspreiden, waar mensen op kunnen reageren d.m.v. een machtiging (maandelijkse donatie) aan de stichting.m Ze vullen dus hun gegevens in op de flyer en sturen deze vervolgens terug.

 

Nu is het verspreiden geen probleem, maar hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze mensen geen verzendkosten (postzegel)hoeven te betalen om de flyer terug te sturen? Nuttige linkjes zijn meer dan welkom.

 

Bij voorbaat dank,

 

 

Philippe

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor de reacties. Een antwoordnummer zou een goede optie zijn, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat zou kunnen aanvragen. Heb wel gelezen dat je abonnementsgeld betaald per jaar (EUR 120,00) en daar bovenop de prijs voor de afzonderlijke poststukken. Dat is een prima systeem voor mijn project.

 

Maar heeft iemand enig idee hoe ik dat aanvraag en of iedereen dat zo maar kan aanvragen?

 

Wederom dank,

 

 

Philippe

Link naar reactie
  • 0

Dymo label systemen heeft een printertje voor labels waar je ook mee kunt frankeren.

Tegoed opwaarderen en "postzegels" printen is erg eenvoudig en comfortabel is mijn ervaring..

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie
  • 0

Dymo label systemen heeft een printertje voor labels waar je ook mee kunt frankeren.

Tegoed opwaarderen en "postzegels" printen is erg eenvoudig en comfortabel is mijn ervaring..

Maar voor het probleem van de topicstarter is dit geen handige oplossing. Hij zou dan ook betalen voor kaarten die niet terug gestuurd zouden worden.

De enige goede oplossing is een antwoordnummer. Je kan deze ook aanvragen via het TNT business telefoonnummer (altijd handig om in je telefoonboek te zetten) 0765272727

Link naar reactie
  • 1

Dymo label systemen heeft een printertje voor labels waar je ook mee kunt frankeren.

Tegoed opwaarderen en "postzegels" printen is erg eenvoudig en comfortabel is mijn ervaring..

Nou zijn die labels wel weer flink aan de prijs, dus uiteindelijk betaal je wel een prijs voor dat gemak. Als het om frankeren gaat, kies ik gewoon voor een flinke rol zelfklevende postzegels, net zo makkelijk of misschien zelfs nog makkelijker (bestellen bij Office Center, wordt de volgende dag zonder verzendkosten bezorgd).

Voor het probleem van de toppic starter inderdaad niet de oplossing.

Marije Miggiels

ZaakM, Zelfstandig Administratie Advies Kantoor Miggiels te Den Bosch

Uw bedrijfsmatige administratie goed geregeld!

http://www.zaakm.nl

Link naar reactie
  • 0

postzegels plakken is natuurlijk altijd het meest simpel maar daar ging dit topic toch niet over..........

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.