Samen met mijn compagnon ga ik over enkele weken een oud werkgever van me vragen of hij gelooft in ons business plan. Zonder verder exact toe te lichten wat het plan is, zou ik graag wat feedback willen hebben op ons financieel plaatje (zie bijlage).
Links staat een kostprijs berekening. Rechts staat een berekening voor het eerste jaar.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roel van Rooij
Roel van Rooij
Beste lezer,
Samen met mijn compagnon ga ik over enkele weken een oud werkgever van me vragen of hij gelooft in ons business plan. Zonder verder exact toe te lichten wat het plan is, zou ik graag wat feedback willen hebben op ons financieel plaatje (zie bijlage).
Links staat een kostprijs berekening. Rechts staat een berekening voor het eerste jaar.
Alle kritiek is zeer welkom.
Roel
Financials.xlsx
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24743-analyse-gevraagd-van-ons-financieel-plaatje-eerste-jaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag