• 0

websiteboek op alfabetische volgorde

Zoals wel vaker reis ik de wereld over en kom ik interessante dingen tegen die ik vervolgens graag deel met diverse communities. Het telefoonboek en de gouden gids zijn al enige tijd overbodig geworden ivm het Internet. Nu kwam ik in Sydney een website tegen waarvan ik de link helaas niet meer weet maar het was een site waar alle websites van Australie op alfabetische volgorde stonden, daarachter stond de branche en eigenaar. Naast de rijen stonden rustig geadverteerd. Na een discussie aldaar bleek deze man binnen een jaar miljonair te zijn en nu een geschat vermogen heeft van 230 miljoen dollar. Tot nu eigenlijk zag ik het nut hiervan niet in maar mensen zoeken nog graag op alfabet schijnbaar. ???

 

Bestaat zoiets in Nederland en zien jullie hier meerwaarde in?

 

Ik niet maar toch ben ik benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. We hebben google toch waar we zoeken via filters?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een site met alle websites van Australië opstaan lijkt mee een beetje veel van het goede, maar een site waar bedrijven op een goudengids-achtige manier op vermeld kunnen worden lijkt me meer het idee.

Dat is er in Nederland ook nog steeds, evenals de telefoongids waar je bedrijven op alfabet kunt bekijken...het hele miljonairsverhaal lijkt me mooi, maar misschien enigszins indianenverhaal-achtig...

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.