Webwinkel Vakdagen 2010

Aanbevolen berichten

Humor om zoiets te doen ja (zeker bij MSP)....

Wie was de andere PSP?

 

Multisafepay op de wwv (tweetpic)

 

Die andere partij op de wwv (tweetpic)

 

Die laatste was ook wel lachen.

 

Vertegenwoordiger: Hoeveel betaalt u per transactie?

Ik: Geen idee, interesseert me ook niet

Hij: Huh (stilte), maarree u wilt toch wel een paar cent besparen? Weet u hoeveel dat op jaarbasis kan zijn?

Ik: Als onze gemiddelde orderwaarde op 500-1000 euro ligt en 90% via factuur ipv I-deal of iets anders gaat dan interesseert me die paar cent echt niet hoor. Kan mijn energie beter in andere besparingen stoppen...

Hij: Ja, maar, uuuhhhmm, ....ja, dat snap ik dan wel weer...

Link naar reactie

Oh vergeet ik helemaal:

 

Kom je bij de logistica dan hoef je geen kaartjes mee te nemen want iedereen heeft zo'n scanner voor je badge staan.

 

Hier gewoon helemaal niemand...

" Heeft u een kaartje"

" Nee, maar scan m'n badge maar"

" Sorry meneer, kunnen we niet"

 

Waarom heb je dan zo'n badgeding met barcode?

Link naar reactie

Vorig jaar konden zij wel de badges scannen, meen ik mij te herinneren. Daarom had ik nu geen visitekaartjes meegenomen. Echter dit jaar had geen enkele standhouder een scanner.Wat echter nog veel stommer was op zo'n webwinkelvakbeurs is dat bij veel standhouders het internet eruit lag. Het was overbelast zeiden ze. Dan betaal je voor zo'n dure stand en kan je niet op internet jouw produkten laten zien. Zelf heb ik wel wat nuttige contacten opgedaan.

Paul

Link naar reactie

Er was wel 1 stand met zon scanner die je barcode scande, verders moest je overal een visitekaartje achterlaten....

 

Verders was de XIB stand erg cool, had zelf kans op de waardebon van €5.000, en heb nog wat liggen kletsen daar over designen etc., het was het dagje waard! En natuurlijk kwam ik thuis met 2 volle tassen met informatie en leuke gadgets zoals het doosje van Marktplaats ADMarkt en .EU super!

 

Volgend jaar weer ;)

Link naar reactie

Ik zat nog te twijfelen om te gaan maar toch niet gedaan. Als ik hoor dat er maar zo weinig Magento development bedrijven staan dan verbaasd me dat echt, wellicht toch maar een stand huren komen jaar. Die shops een beetje kosteneffectief ontwikkelen is zo moeilijk niet, zit echt mooi in elkaar die software.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Ik zat nog te twijfelen om te gaan maar toch niet gedaan. Als ik hoor dat er maar zo weinig Magento development bedrijven staan dan verbaasd me dat echt, wellicht toch maar een stand huren komen jaar. Die shops een beetje kosteneffectief ontwikkelen is zo moeilijk niet, zit echt mooi in elkaar die software.

 

Ik was dus ook op zoek naar een Magento zaak, maar ik heb er maar 1 gezien. Deze had denk ik geen belangstelling voor mij (te jong?) dus ben daar maar weggegaan.

 

Ben wel benieuwd of de huur van zo'n stand eruit kan. Ik zag echt weinig mensen die in gesprek waren met een bedrijf. Het meerendeel was op zoek naar gratis pennen en andere zooi >;(

Link naar reactie

Weinig redenen om volgend jaar wel te gaan als ik het allemaal zo lees.

Zoals al eerder aangegeven, dat hangt er helemaal van af. Als je nieuw bent als webwinkelier dan kan je er een hoop interessante producten vinden.

Draait je webshop al en ben je al bekend met wat er al zoal te verkrijgen is voor je webwinkel dan ga je weinig interessants vinden.

 

Echter, iedereen "uit het wereldje" loopt wel rond op die beurs dus er zijn altijd interessante mensen te ontmoeten of om mee af te spreken. Wat je als vertegenwoordiger qua afspraken normaal in 2 weken kan doen dat kan je ook in 2 dagen op de WV doen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.