• 0

Hoe krijg ik meer inlinks naar mijn site?

Hallo aan u allen,

 

Ik vraag mij af, wat een goede en overzichtelijke manier is om een goede linkvermelding op andere pagina's te krijgen.

 

Ik ben al druk bezig geweest... zo heb ik heb ons aangemeld bij linksmanager en daar website's gezocht om mee te linken, maar daar heb ik weinig tot geen reactie op gekregen, verder heb ik relevante startpagina's opgezocht, en ons daar bij aangemeld.

 

Wie heeft er nog een idee? of tips? Ik hoor graag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat bedoel je met reactie's op gekregen? Gaat het om reacties van klanten/prospects?

 

Misschien is het dan eerst raadzaam om eens te kijken welke pagina's voor jouw klanten interessant zijn om op te kijken. Wij vragen onze nieuwe klanten altijd hoe ze bij ons terecht komen. Dat levert een aardig beeld op.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

GJ

 

Mooi gezegd.... Heb je praktische tips voor me? om het einddoel te bereiken?

 

Wat is je einddoel? Toch niet een verzameling in-links?

 

Je doel is: meer omzet en winst neem ik aan. Inlinks kunnen daarbij helpen. Net als adverteren. Of een blog opzetten over relatiegeschenken. Of artikelen schrijven voor andere sites over nut en noodzaak van relatiegeschenken. Of bijdragen vanuit jouw expertise aan HigherLevel.nl Etc etc etc.

 

Wat wil je zelf?

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Linksom of rechtsom: Het draait allemaal om de content op je site. RELEVANTE content!! Dat is wat Google en andere zoekmachines als beste waarderen.

 

Dus zorg voor een duidelijke navigatie over je site, zorg voor inhoudelijk relevante informatie en zorg voor regelmatige aanvulling/vernieuwing.

 

Zoals door anderen ook gezegd, de links volgen dan vanzelf.

Link naar reactie
  • 0

ok, duidelijke taal, daar hou ik wel van.

 

We zullen de website nog eens goed onder de loep nemen, maar als je een website hebt met artikelen die meer website hebben dan is dat nog niet zo gemakkelijk

 

Je hebt nu op je homepage twee "Specials" staan, Valentijn en Carnaval.

 

Maak in het hoofdmenu (horizontaal bovenkant site, een item aan dat je "Specials" of weet ik wat noemt. Hang daar 2 artikelen onder mbt deze twee onderwerpen.

Vertel hierin wat algemene info, waar komt valentijnsdag vandaan, wat is de geschiedenis, wordt het populairder of minder populair en vergeet vooral niet een paar leuke cadeautips er in te zetten met links naar de desbetreffende productpagina.

Het laatste is voor jou interessant, want jij wilt verkopen, het eerste deel is voor de zoekmachine interessant, want die hebben op jouw geschenkensite relevante informatie gevonden, jummie....

 

Zo moeilijk is het dus niet ;)

Link naar reactie
  • 0

als jij interessant blijkt te zijn om te linken gebeurt dat wel en hoef je niet of nauwelijks te vragen

 

Toch wel een kanttekening daarbij: Om je te kunnen linken moeten mensen wel weten dat je bestaat. In die zin is het een beetje een kip-ei verhaal, maar je zult er op een of andere manier een beginnetje mee moeten maken, en dat kan best door bijvoorbeeld links te ruilen met startpagina's of dergelijke.

Link naar reactie
  • 0

Wellicht kun je nog eens goed kijken naar de standaard SEO zaken op product niveau:

Meta tags Description: Een heel verhaal dat volgens mij een stuk bondiger kan? Het lijkt erop dat verschillende onderdelen van de produkt beschrijving en -eigenschappen achter elkaar geplakt zijn.

Meta tags Keywords: deze zijn te algemeen, die moet je per product noemen (soort product, specifieke kenmerken) en wat algemene, zoals relatiegeschenken, ...

Title: die is zo te zien voor een groot gedeelte gelijk aan de meta tag Description. Die kan veel netter (lees: bondiger)

 

Ook komt in al bovenstaande teksten het artikelnummer meerdere malen voor. Daar heeft een zoekmachine niet veel aan, die kan er dus uit. Ik vermoed dat dit gedaan is om de orderafhandeling makkelijker te maken? ;)

 

Gebruik van H tags: ik zie 2x een H1 tag voorbijkomen. De eerste zou ik niet gebruiken (die van Relatiegeschenken). De pagina gaat over het artikel, dat is dan het belangrijkste op de pagina en verdient de enige H1.

De overige belangrijke info op die pagina kun je dan met een H2 afvangen.

 

Nadere studie van de H1: de eerste H1 ligt over de breadcrumb, ook op de index pagina (er zitten links onder). Dat is echt zonde van het H1 gebruik! Die moet minstens een H2 hebben (mocht je dit echt belangrijk vinden).

 

Hier is nog veel winst te halen!

 

PS: 'Gratis verzending' klinkt wat directer dan 'wij hanteren geen verzendkosten'.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Om je toch nog een tip te geven met betrekking tot Link building.

 

Vul gewoon het zoekwoord in waar je op wilt scoren in Google en ga de resultaten af en probeer daar een link op te krijgen.

 

Wat je ook kunt doen is de links checken van je directe concurrenten in Google en proberen hier een link op te krijgen. Dit kan via Yahoo Site Explorer.

 

Succes!

Danny Verhoeven

 

P.S. En natuurlijk een link vermelden in de handtekening op dit forum ;)

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat je ook kunt doen is de links checken van je directe concurrenten in Google en proberen hier een link op te krijgen.

 

Dat gaat toch niet lukken Danny? ;D

 

Hij bedoeld waarschijnlijk niet op de pagina's van die concurent maar op de pagina's waar dei concurenten ook een link hebben staan.

 

Goede tool daarvoor is ook http://www.backlinkwatch.com/

nadeel is dat die eigenlijk alleen in Firefox goed werkt en dat hij enkel de eerste 1000 backlinks laat zien.

Verder waardevolle tool, geef namelijk pagina aan waar backlink staat, geeft de etxt aan waarmee het staat en of er een nofollow of iets dergelijks opzit.

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het ook een goed idee om met de trends mee te gaan. Ga Social Media zoals Twitter gebruiken. Veel mensen, waaronder ik, gebruiken dit om hun onderneming c.q. website te promoten.

 

Twitter is eigenlijk alleen interessant als je ook regelmatig (minstens dagelijks) wat nieuws te melden hebt. En dan alleen als het ook daadwerkelijk voor de persoon interessant is.. Een ongeforceerd twitterbericht kan een uitkomst bieden; echter is het een tweede punt om daar followers voor te krijgen..

Link naar reactie
  • 0
als jij interessant blijkt te zijn om te linken gebeurt dat wel en hoef je niet of nauwelijks te vragen

 

Als je geen connecties hebt en of niemand/weinigen je kennen zal je helaas niet op veel linklove moeten rekenen.

 

Als we het met een taartdiagram zouden voorstellen met 10 stukken dan is de content die je publiceert daar slechts 1-2 stukken van. 8-9 andere zullen voor je integratie in je community staan en zullen veel meer tijd in beslag gaan nemen dan het schrijven van je artikel.

 

Een lange termijn strategie dus maar eenmaal je op het juiste spoor zit gaat het inderdaad allemaal een stuk makkelijker en sneller ;)

 

Dave

Op Twitter heb ik ook soms iets 'nuttig' te vertellen :) http://twitter.com/davelorrez

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.