Digikring bijeenkomst 10 december 2003

Aanbevolen berichten

Digikring Zuid-Holland

 

De ict-wereld staat geen dag stil. Technische ontwikkelingen volgen elkaar in een duizelingwekkend tempo op. Als ICT-ondernemer moet je telkens een vertaalslag naar je markt maken. Dat vraagt om meer dan kennis van ICT alleen. De Digikring is opgezet om juist in die leemte te voorzien.

 

 

De Digikring is er voor ict-ondernemers die het belangrijk vinden om

  • contacten te leggen met collega ict-ondernemers;
  • inhoudelijke kennis op te doen over bedrijfsvoering;
  • de effectiviteit richting hun klanten te vergroten.

Leden van de Digikring worden ondersteund op die vakgebieden die de ict overstijgen. Enerzijds door het aanbieden van interactieve bijeenkomsten waarin bedrijfskundige onderwerpen worden behandeld. Aan de andere kant door collega ict-ondernemers te leren kennen, ervaringen uit te wisselen en ideeën op te doen.

 

Doel

Het doel van de Digikringen is ict-ondernemers de mogelijkheid te bieden zich te ontwikkelen tot integrale, vraaggestuurde ICT-dienstverleners. Met andere woorden: ict-ondernemers een duidelijke verbreding van hun bedrijfseconomische horizon bieden.

 

Masterclasses

Naast de bijeenkomsten zijn er ook masterclasses waarin nog dieper wordt ingegaan op de dienstverlening van ict-ondernemers. In deze masterclasses speelt samenwerking en contacten leggen ook een zeer grote rol. De masterclass bestaat uit vier workshops die gevolgd kunnen worden door kleine groepen ict-ondernemers.

 

Contact

Heeft u na het lezen van alle informatie toch nog vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met

 

Ayman van Bregt, projectleider Digikring omgeving Rotterdam (010) 424 60 00

Roel Hooiring, projectleider Digikring omgeving Den Haag (070) 414 55 55

 


Ik kreeg hier deze week per post informatie over.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of misschien heengaan?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

'k heb wel eens een verhaaltje verteld voor de digikring in Hilversum (masterclass). Leuke club! Ik zou zeker een keertje gaan kijken. 'tis toch gratis?

 

Maar om zo'n praatje van een uur nou meteen een "masterclass" te noemen, dat gaat wel een beetje ver. ;D

 

De digikringen worden georganiseerd door Syntens

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Synthens?

Die zouden me nog terug bellen na het bezoeken van een bijeenkomst. Nooit meer wat van gehoord. ???

 

Had zeker de 'masterclass' nog niet gevolgd. ;D

 

[move]Of word ik nu de nieuwe zeurkous[/move]

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie

'k heb wel eens een verhaaltje verteld voor de digikring in Hilversum (masterclass). Leuke club! Ik zou zeker een keertje gaan kijken. 'tis toch gratis?

 

Nope, het kost € 50,- en dan kan wel kosteloos meedoen voor een jaar aan de digikring bijeenkomsten.

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

He diezelfde ervrring met Haarlem heb ik ook. Toch draaien er nog heel wat digikringen zie www.digikringen.nl. Ze richten zich vooral op het bij elkaar brengen van Nieuwe Media ondernemers. Syntens heeft de rol van initiator, op een gegeven moment moeten de leden het zelf overnemen. De digikringen richten zich vooral op het bedrijfsvoeringaspect terwijl het wat mij betreft ook over business zou kunnen gaan.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie

Onlangs heb ik een bespreking van de Digikring eBrabant bijgewoond (midden en west.brabant). Deze groep zit eigenlijk ook nog in de opstartfase en er wordt driftig nagedacht over de verschillende onderdelen waarop de Digikring toegevoegde waarde kan leveren.

 

Ik vind het een interessant gebeuren en heb me daarom vroegtijdig aangemeld.

 

Er worden de laatste tijd steeds meer samenwerkingsverbanden gesmeden. Niet verwonderlijk, in een minder sterke economie kijk je veel sneller naar anderen om tot omzetverhoging te komen. Samen kun je namelijk grotere projecten aanpakken. Net zoals bij bedrijven zal het ook bij deze samenwerkingsverbanden zo zijn dat er vele niet lukken en uitelkaar vallen, maar het is me wel de moeite waard om er verschillende nader onder de loep te nemen.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.