• 0

offertestatus in de gaten houden in access

Hallo,

 

wij maken als bedrijf ca. 400 offertes op jaarbasis en houden de status van die offertes nu bij in excel.

Ik zou hier graag een access sjabloon voor willen hebben, dus met projectnummer, opdrachtgever, projectnaam, offertebedrag, ordestatus, volgende contact (liefst met koppeling in outlook) en een vrij invulveld met wat er de laatste keer besproken is.

Is er zoiets?

Ik ben jammer genoeg niet handig genoeg om dit zelf te maken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je zou ook kunnen overwegen om meteen een CRM systeem te gaan gebruiken. vTiger is een gratis CRM systeem. Je kunt deze vinden op: http://www.vtiger.com/

Uiteraard is het ingewikkelder om hier mee aan de slag te gaan, maar misschien kies je daar wel voor i.p.v. te gaan werken met Access. Je hebt dan in elk geval voor in de toekomst meer mogelijkheden.

 

Noem mij eens één ding, wat je wel kunt met Vtiger en niet in MS Access??

 

Mocht je keuze voor Access, misschien toch wel berusten op een bewuste keuze, bij deze een opzetje.

Nogmaals, het is een Opzetje! Geen volledige. Mocht het zo zijn dat je offertes ook wilt afdrukken, met meerdere projecten en een totaalprijs, dan heb je query's en rapporten nodig. Helaas heb ik op dit moment even geen tijd meer dit te doen.

HL.zip

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.