Wat ik altijd erg leuk vind, zijn de revenue forecast over meerdere jaren. Is dit het betere koffiedik kijken. Meer marketing, meer omzet, dus hogere waarde idee.
Kijk maar Sevens, van de EWLH en Staatsloterij, het speeltje gaat niet door en directeur van Staatsloterij is naar huis gestuurd, maar er ligt nog wel een claim van 150 miljoen!
En wat is de basis daarvoor?
Wat berekeningen, terwijl het een redelijk suf spel is. Een loterij per SMS, a la lucky day, die hebben niet zo'n omzet ;).
Kortom, wat is de waarde van dergelijke forecasts voor een produkt wat niet bestaat????
Is het uberhaupt objectief te bepalen?
"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."
This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
snark
snark
Wat ik altijd erg leuk vind, zijn de revenue forecast over meerdere jaren. Is dit het betere koffiedik kijken. Meer marketing, meer omzet, dus hogere waarde idee.
Kijk maar Sevens, van de EWLH en Staatsloterij, het speeltje gaat niet door en directeur van Staatsloterij is naar huis gestuurd, maar er ligt nog wel een claim van 150 miljoen!
En wat is de basis daarvoor?
Wat berekeningen, terwijl het een redelijk suf spel is. Een loterij per SMS, a la lucky day, die hebben niet zo'n omzet ;).
Kortom, wat is de waarde van dergelijke forecasts voor een produkt wat niet bestaat????
Is het uberhaupt objectief te bepalen?
"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."
This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt
--- www.mopini.com ---
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag