Wat vinden jullie van de nieuwe site?

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Beste Higherlevelaars,

 

We need you, read on...

 

er kan je veel zijn ontgaan, maar dat Higherlevel.nl totaal vernieuwd is niet. De layout is aangepast en er zijn een flink aantal nieuwe functionaliteiten toegevoegd, die voornamelijk verzameld zijn op de website die tegenwoordig de voorpagina vormt van Higherlevel.nl.

 

Op dit moment zijn er nog wat onderdelen waar aan gewerkt wordt, maar het grootste gedeelte is af. Daarom, en omdat heel veel ogen meer zien dan die van mij en Jeroen, hebben we besloten om de nieuwe versie in dit stadium al 'live' te laten gaan.

 

Dit topic is vooral bedoeld voor alle kleine bugjes en foutjes die jullie vinden, en natuurlijk alle suggesties. (Als de kleuren je niet aanstaan open je maar een eigen topic ;))

 

Dus, laat maar komen!

 

[edit]Even een merge gedaan, twee feedback threads is wat te veel van het goed ;)[/edit]

Link naar reactie

Menselief, ik schrik me helemaal lens opeens!

 

Volgens mij gaat het wel even flink wennen worden, ik zie opeens tientallen knopjes waar ik op kan drukken, en mezelf kennen kan ik dat ook niet laten - dus bij voorbaat excuses als ik het opblaas!

 

Ik zal het een en ander eerst maar eens stevig verkennen voordat ik me waag aan inhoudelijke feedback.

Link naar reactie

Ha Guys,

 

Ik ben al weer wat verder. Ben erg tevreden over de nieuwe site en vooral over het vraag en aanbod gedeelte. Het geheel scoort bij mij iets tussen de 8 en de 9! Maar omdat jullie dat gevraagd hebben zal ik ook enkele puntjes van kritiek noteren en ik doe er maar even geen doekje om ;)

 

Een paar dingetjes snap ik niet. Hoe werkt file sharing en populaire topics?

 

En op de site vind ik de rechter colom wat druk. Die oneliner is leuk, maar daar ga je hoofdpijn van krijgen ;D Agenda en een goede zoeker zijn natuurlijk geweldig, dat hokje met links stelt voorlopig nog niks voor. Moet misschien even wachten tot de database nuttige partijen klaar is 8) en verder vind ik "help en veelgestelde vragen" en "feedback" een beetje onzinnig als er een heel levendig forum achter de site zit.

 

Verder ben ik het met Twa eens dat de "Header" niet veel voorstelt. Die handenschuddende mannetjes .... bléh :P (ze waren mij niet opgevallen, maar nu Twa er over begonnen is kan ik mijn blik er niet meer van af houden ::) )

 

En de tekst : Vernieuwend Ondernemen; dubbel bléh :P :P. Ik geloof dat ik die kreet eerder wél geacepteerd had, maar nu ik hem zo zie staan vind ik hem nogal banaal (to put it mildly)

 

Maar laat je niet gek maken. Er is puik werk geleverd!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Een paar dingetjes snap ik niet. Hoe werkt file sharing en populaire topics?

 

File Sharing

 

File Sharing komt voort uit de wens om een mogelijkheid te hebben online (vertrouwelijke) bestanden te delen met andere leden. Dit gebeurt via een beveiligd gedeelte, zodat alleen geautoriseerde gebruikers toegang tot de bestanden hebben.

 

De aanmaker van een filesharinggroep kan aangeven wie de bestanden mogen zien (Alleen lezen), en wie ook zelf bestanden erbij mag zetten (Schrijfrechten).

 

Als je een groep hebt aangemaakt kun je op de overzichtspagina hier bestanden in plaatsen. Deze groep is dan ook direct zichtbaar voor de mensen die de aanmaker heeft geautoriseerd. Per groep is er vijf MB aan schijfruimte gereserveerd.

 

Populaire topics (We zoeken nog een betere naam! Suggesties?)

 

De gedachte hierachter is om door de mods en admins een archief van interessante topics op te laten bouwen. Onderaan elk topic staat voor mods en admins een 'Indexeer' button. Als je hier op klikt ga je naar een pagina waar je een omschrijving van het topic kan intypen. Het gaat dan om topics die vaker terugkomen, of die 'vraag+goed antwoord' zijn. Een soort van linkspagina bínnen het forum dus, waar alle boeiende topics geïndexeerd staan.

 

Later wordt deze functionaliteit nog iets uitgebreid, maar de basisfunctionaliteit is actief.

Link naar reactie
File Sharing komt voort uit de wens om een mogelijkheid te hebben online (vertrouwelijke) bestanden te delen met andere leden. Dit gebeurt via een beveiligd gedeelte, zodat alleen geautoriseerde gebruikers toegang tot de bestanden hebben.

 

Ohh het is beveiligd :o nou snap ik waarom ik het niet snapte ;D

 

De rest van de uitleg maakt het ook makkelijker te volgen.

 

Met uitzondering van de banner, ben ik van de rest behoorlijk onder de indruk.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Vernieuwend Ondernemen

Lange discussies op HL over geweest! Eens/oneens ... altijd moeilijk.

Blegghhhh is natuurlijk nooit de bedoeling .... maar zolang er geen andere goede suggesties zijn ... moeilijk, moeilijk .....

ehmmmm ... dan toch maar

"HL kennisintensief ondernemen"?

"HL koffiedik kijken"

"HL voor en door ondernemers"

"HL ondernemen op nivo"

"HL een goede start" (sort van kwik fit, maar dan anders .... vroemmmmmm I'm out of here ... nog steeds geen "goede inspi" van mijn kant).

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Verder ben ik er nu dit weekend even doorheen gelopen en ziet er inderdaad leuk uit. Paar opmerkingen nog:

 

- plaatjes bovenaan zouden wel wat duidelijker kunnen (maar kan ook zijn omdat ik op een erg hoge resolutie werk (1400-1050)

- Beveiligd delen van bestanden klinkt wel grappig. Eens kijken wie daar en op wleke manier er gebruik van maakt.

- Populaiere topics --> FAQ?

 

Verder blijf ik rondneuzen. Het went snel.....:)

 

Gefeliciteerd!

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Hallo, nog een kleine observatie: je kan bij mijn geliefde vraag&aanbod dingseltje niet makkelijk zien dat er reacties zijn op het aanbod (antwoordregels). Er is ook geen notificatien. Ik weet niet of dat makkelijk te maken is, anders is het misschien handeger om vraag en aanbod in een board op te nemen. Daat is die functionatieteit standaard aanwezig ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hallo, nog een kleine observatie: je kan bij mijn geliefde vraag&aanbod dingseltje niet makkelijk zien dat er reacties zijn op het aanbod (antwoordregels). Er is ook geen notificatien. Ik weet niet of dat makkelijk te maken is, anders is het misschien handeger om vraag en aanbod in een board op te nemen. Daat is die functionatieteit standaard aanwezig ;D

 

Reacties willen we opnemen in het overzicht op de V&A voorpagina (dit verzoek hebben meer mensen :))

 

De aanmaker van een advertentie gaat een email krijgen als er een reactie is geplaatst.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 301 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.