Wat vinden jullie van de nieuwe site?

Aanbevolen berichten

Oeps :-[ Ik heb per ongeluk een subcategorie aangemaakt in populaire topics. Was niet de bedoeling, maar ik krijg hem niet meer weg :(

 

Dit kun je eenvoudig doen met topicindex_remove.gif, als het goed is zie je dit ook achter elk topic (enkel voor mods en admins)? Hiermee kun je categorieën en topics verwijderen.

 

Hoe voeg je trouwens een draad toe aan dat overzicht?

 

Onderaan elk topic staat de button 'Indexeer', daarmee kom je op een pagina waar gevraagd wordt om een omschrijving, en kun je het topic toevoegen.

Link naar reactie

De vernieuwing is zeker een vooruitgang. Ik vind het leuk dat er nieuwe features bijkomen. Daarmee komt HL steeds meer in de richting van een echte community site.

 

Qua design vind ik het ook net dat beetje frisser en vrolijker.

 

Eén ding echter: De regelafstand is op de een of andere manier een puntje of twee te klein geworden. Kan daar eens naar gekeken worden?

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Vind de site meer OK ;D

Groei pad ingezet, zullen we maar zeggen. Nu nog de content en dan weer stap naar xtra functionaliteit?

 

"Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something."

This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt

--- www.mopini.com ---

Link naar reactie

Aha, ik zit in de verkeerde draad te mopperen ::)

 

Nou eerst maar eens een complimentje voor de uitgebreide functionaliteit en alle (denk)werk. Maar dan toch...

 

* misschien heeft een van de grafisch ontwerp-geschoolde bezoekers hier wat suggesties om deze kermistent vol stockfotootjes en labeltjes een beetje aantrekkelijk te maken. ik kan me niet voorstellen de enige te zijn die dit lelijk vind. wel? dan leg ik mij neer bij de smaak van de meerderheid - het gaat uiteindelijk om de content nietwaar?

 

* content dus. in deze indeling gebruik je op je voorpagina slechts een fractie van de ruimte voor content die dynamisch is. jullie hebben alles op de voorpagina geplaatst, zonder aan te geven wat belangrijk is en wat secundair. zo laat je die keuze aan je lezers over, en dat werkt doorgaans niet. vaste bezoekers weten de weg wel te vinden, maar een nieuwkomer? is dat al eens uitgetest? Nielsen adviseert 1 tot 4 main tasks op je homepage.

 

okay, de rest laat ik over aan andere zeurpieten 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

* content dus. in deze indeling gebruik je op je voorpagina slechts een fractie van de ruimte voor content die dynamisch is.

 

De introtekst is tijdelijk, is alleen maar een aankondiging dat er een 'test'-versie live is. Daarna wordt het eerste wat je ziet de meest recente topics index, zodat je direct ziet wat er op het forum gebeurt, en belangrijk: dát er wat op het forum gebeurt. Daaromheen zitten de andere functionaliteiten, waarbij je de voorpagina vooral moet zien als een portal naar alle functionaliteiten, vooral gericht op terugkerende bezoekers. Misschien is een quick tour voor nieuwe bezoekers een goed idee?

 

Er komen nog wat dynamische zaken op de voorpagina, daarna wordt het allemaal iets gestructureerder. En er komen opties om je voorpagina zelf in te richten door bepaalde zaken uit te schakelen.

 

ik kan me niet voorstellen de enige te zijn die dit lelijk vind. (...) het gaat uiteindelijk om de content nietwaar?

 

Dat laatste is inderdaad waarom het gaat, terecht heb je in een eerder bericht geconstateerd dat het design (grotendeels) functiegedreven is. Alle suggesties en ideeën voor verbeteringen zijn dan ook welkom, want niet alles van wat er nu is, is definitief en onze gedachte achter het nu al lanceren is dat we zoveel mogelijk de bezoekers mee kunnen laten denken.

Link naar reactie

Ik deel Twalevel's mening qua design wel grotendeels, de knopjes zouden bijvoorbeeld wat groter kunnen worden (misschien een drop-down menu?).

Het meest jammer vind ik echter dat van het "Vandaag gepost om XX:00" het vandaag niet meer dikgedrukt is.

 

Verder vind ik de website met de laatste posts en de vraag & aanbod functie wel functioneel. Omdat ik (nog ;) ) geen ondernemer ben is dit voor mij niet echt van belang, maar ik kan me voorstellen dat het voor de ondernemers erg handig kan zijn. Leuk dat er al aardig gebruik van wordt gemaakt.

Link naar reactie

Je bedoelt nieuwe berichten?

 

Nee... die bedoel ik juist niet - dat vind ik een vreselijk onhandig ding. Ik bedoel deze pagina:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?action=recent

 

Die helaas slechts de laatste 10 toont.

 

Daarnaast is het nu op de forum index niet zo goed meer te zien in welke topics 'vandaag' is gepost. Eerst was dat duidelijker door de vette letters, maar in het huidige - kleinere - lettertype is het veschil tussen bold/regular niet meer zo goed zichtbaar. Misschien toch een puntje groter?

Link naar reactie

Terecht heb je in een eerder bericht geconstateerd dat het design (grotendeels) functiegedreven is. Alle suggesties en ideeën voor verbeteringen zijn dan ook welkom, want niet alles van wat er nu is, is definitief en onze gedachte achter het nu al lanceren is dat we zoveel mogelijk de bezoekers mee kunnen laten denken.

 

Misschien dat er een grafisch ontwerper is die in deze fase nog verbeteringen wil suggereren, maar me dunkt dat dit aspect evenals usability toch veel eerder aandacht verdient bij de herinrichting van websites. Is het al te driest om deze versie te beschouwen als een staalkaart van beschikbare functionaliteit en echte vormgever te vragen het geheel goed in te delen en aantrekkelijk te maken? Niet voor de vaste bezoeker die inmiddels weet dat de 'website' button naar de homepage leidt, maar voor de technostarter die hier fris binnenwandelt en wellicht meteen de weg kwijt raakt. Daar draait het toch om?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Is het al te driest om deze versie te beschouwen als een staalkaart van beschikbare functionaliteit en echte vormgever te vragen het geheel goed in te delen en aantrekkelijk te maken?

 

Vergeet alleen niet dat we wel vast zitten aan een vrij onflexibel forum (iig qua layout), en de website en het forum de header moeten delen.

Link naar reactie

Zowee ik ben echt te lang niet geweest. Ik heb het goedgemaakt door gelijk op een boel berichten te reageren :P

 

Maar daarbij viel me op dat ik moeite had met het lezen van de teksten in de threads. Is het lettertype gewijzigd of ben ik toe aan een leesbril ???

 

Verder vind ik het een heel frisse lay out en het onderdeel "aangeboden" komt nu goed naar voren (ik heb het idee dat het nieuw is maar durf dat niet te zeggen :-X :P)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Maar daarbij viel me op dat ik moeite had met het lezen van de teksten in de threads. Is het lettertype gewijzigd of ben ik toe aan een leesbril ???

 

Lettertype gaan we zeker wat aan doen, teveel mensen vinden hem te klein. Ook de regelafstand wordt aangepast, er wordt nu een pixel aan de onderkant afgeschaafd, dat is niet de bedoeling.

 

Vraag&Aanbod is inderdaad nieuw :)

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Vraag en aanbod heeft nu de mogelijkheid op advertenties te 'sluiten'. Dit kan door op het slotje te klikken. Een gesloten advertentie kan alleen nog maar verwijderd (of weer geopend) worden, en wordt grijs gekleurd in het overzicht en niet getoond bij het overzicht op de voorpagina.

 

Vergeet dus niet je vraag/aanbod te sluiten als het afgehandeld is.

 

Notificatie bij reacties komt eraan.

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Lijkt me wel een okeeje feature inderdaad!

Bedoel je notificatie bij reacties? Die zit er al in iig. Het is niet optioneel, gaat alleen naar degene die de advertentie heeft geplaatst en je krijgt geen notificatie van eigen posts.

Link naar reactie

Lijkt me wel een okeeje feature inderdaad!

Bedoel je notificatie bij reacties? Die zit er al in iig. Het is niet optioneel, gaat alleen naar degene die de advertentie heeft geplaatst en je krijgt geen notificatie van eigen posts.

 

Nee, sorry, ik bedoelde wat anders, maar kan niet meer vinden wat :(...

 

Was waarschijnlijk een reactie op een oude post, laat maar zitten...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.