• 0

Davilex

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

 

Ik werk sinds kort met Davi(club). Nu loopt ik vast op het feit dat als ik een boekstuk wil toevoegen het programma niet het juiste eindsaldo pakt, zodat het beginsaldo niet klopt en ik niet uitkom.

Kan iemand mij vertellen of ik iets over het hoofd zie? Ik heb het laatste boekstuk volledig afgerond, daar staat het juiste eindsaldo, dus zou automatisch moeten beginnen met dat beginsaldo.

 

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen zodat ik het jaar af kan ronden...

Alvast bedankt voor de moeite!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ook ik werk sinds kort met Davilex Club. Ik heb mij vrijwillig opgeworpen om een vereniging uit de brand te helpen en een kleine boekhouding op te zetten. Tenslotte moet iemand het doen.

 

Waar ik nu tegen aanloop is dat ik binnen dit pakket niet kan ontdekken hoe ik bankkosten en betaalde rente kan boeken. Voor een debiteur maak ik natuurlijk een factuur aan en de betaling is dan de tegenboeking. Voor het boeken van bankkosten lijkt het mij een beetje vreemd om een factuur te maken want wie is dan de crediteur. Via Telebank, het importeren van de MT940 berichten van de bank, worden deze posten niet geaccepteerd omdat het programma deze posten niet kwijt kan. Kennelijk moet ik ergens nog iets opzetten maar ik weet niet waar en hoe. Ik ben al een antal dagen aan het zoeken, heb de gehele handleiding doorgelezen maar kan nergens wat vinden. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij uit de brand kan helpen. Alvast hartelijk dank voor de hulp. Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.